Verzoek BAG-import - gesloten. Gaarne naar het nieuwe forum

Staat erop.

Staat op de kaart.

Bedankt Sander!

Staan er inmiddels op.
Op de Diezerstraat dienen de contouren nog conform de werkelijke contouren van de static_building te worden aangepast.
Alleen de meest Oostelijke is maar te zien op © Aerodata International Surveys BVBA, powered by CycloMedia Technology B.V.
De andere 3 waren nog niet bezet ten tijde de satelietfoto.

Bedankt Commodoortje.
De andere 3 standplaatsen zijn leeg. Direct bij nummer 7 staat een schutting, die de rest van de standplaatsen af sluit
Dat ziet er zo uit:

Diepenveen, Eikendal, https://www.openstreetmap.org/#map=17/52.29665/6.15365&layers=N
Molenweg 28A in bouw
Toefmars 5 fundering gelegd
Toefmars 7 klaar en in gebruik
Toefmars 14 + 16 in bouw

Paalmansdijk 8 in bouw
Paalmansdijk 10 klaar en in gebruik
Paalmansdijk 12 klaar en in gebruik
Paalmansdijk 4+6 klaar en in gebruik

Noordhoek 17 klaar en in gebruik

Heeten, https://www.openstreetmap.org/#map=18/52.33696/6.23514&layers=N Weseperweg 57, nieuwe geiten opfokstal

Sander, bedankt voor import Loppersum.

Nog eentje in Bedum (tijdelijke school voor drie jaar): Ter Laan 8

staan erop.

Tevens diverse nieuwbouw op deze positie geplaatst

Ja, zie zag ik later ook. Bedankt!

Commodoortje, bedankt!

Kan iemand de omtrek en de adressen van de Markthal (BAG pand Id 0599100100007493) in Rotterdam in de database zetten? Dit in verband met mijn werk aan opmerking 362588 en het vervolg op wijzigingsset 41533879.

Indien mogelijk voor het pand geen building tag gebruiken, maar bijvoorbeeld note=building, zodat de nieuwe omtrek niet het kaartbeeld verstoort. Tevens graag de bestaande situatie laten zoals deze is, dus (nog) geen adressen of omtrekken verwijderen of wijzigen.

Hartelijk dank voor deze en alle andere BAG updates!

@Jeroen, ik kan je wel een OSM bestand sturen met de bag-versie van het gebouw, dan kun je dat zelf in JOSM openen, en vervuilen we de kaart niet.

Dank je, dat lijkt me een prima manier!

Gaarne BAG import gerede woningen: Geleen, Dr. Nolenslaan, NW-zijde tegenover Dr. Poelsstraat. Ongeveer 35 panden.
Dank!

Waarschijnlijk in de lange waslijst van import verzoeken, is deze overgeslagen:

Staat erop.

Thanx, namens mijn neef die postbode is en een oog voor detail heeft !

Over het hoofd gezien lijkt me waarschijnlijk. Gebied is nu bijgewerkt.

Je was me net voor Sander H, ik drukte nog net niet op upload.

Martin,

Kun je is navragen hoe het pad “Achter het Doel” loopt?
Volgens mij op deze manier: