Mapping party Utrecht: 22 augustus

Shit, zeg dat nou niet. Nu moet ik van mijn vrouw met de trein. Bale.

Frank, bedankt hoor. :wink:

Daarbij, de verzamelplek is op loopafstand van het grootste treinstation van Nederland :wink:

Ja en weet je wat voor een hekel ik aan onze Nationale Shitzooi heb?

Dan kom je toch lopend, het is perslot op zondag en nog in de middag ook, dus wat wil je nog meer?

Ik kom lekker met de trein, heerlijk, er gaat niets boven de trein.

Ik geniet nu al van onze aankomende kennismaking. Adrem creatief en bijdehand komt bij mij altijd hoog op het podium.

Nou, ik denk dat ik mijn vrouw maar weer eens een dagje vastbind en toch met mijn geliefde fordje kom. :wink:

Ik kom aanstaande Zondag ook naar Utrecht. Kom uit Waalre (omgeving Eindhoven)

Hoi Eric,

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Kunnen we mooi genieten hoe ZMWandelaar en Gollem kennis maken :wink: Ik denk dat ik ze samen in hun eigen team ga stoppen.

Frank

He, Gollum, Ik heb gehoord dat het zondag gaat regenen … Hahahahaha.
En ik heb mijn Fordje bij me …
Pakken wij gewoon de buitenwijken wel … Lekker droog in mijn Fordje …
Laat de rest maar soppen … Wij redden ons wel. :slight_smile:

Dan toch maar regenkleding meenemen. Ik kom in ieder geval met de trein. De op de A2 heb je zo vaak last van file dus ik hoop
dat jullie optijd kunnen komen :wink: .
Zal de eee pc ook meenemen voor als we die nodig hebben.

Volgens die rot kaart GoogleMaps passeer ik van Putten naar Utrecht geen snelweg A2.
Maar ja, misschien als ik met OSM routeer …
Toch de A28 tussen Amersfoort en Utrecht maar eens mappen. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Is een camera ook nog handig, morgen?

@Gollem: zeker! Mijne gaat in iedergeval mee! Altijd handig om foto’s te maken en te geotaggen (al is het maar voor de leuk :slight_smile: )

Ik heb m’n treinkaartje al, hoefde er niet eens de deur voor uit.
Waar is de tijd gebleven dat je in een lange rij voor het loket stond te wachten, op iemand die precies op het drukste moment van de dag nog allemaal moeilijke dingen moest regelen.

ik moet m’n ov kaart eens gaan zoeken…
Maastricht - Utrecht per tjoeketjoek

Ik moet morgen gewoon langs de kaartjes automaat, ik weiger om met zo een A4tje in mijn zak rond te lopen namelijk.
Uiteraard kom ik wel per tjoektjoek!

Ik houd er niet van om m’n fiets in de binnenstad te parkeren. Het wordt dus lijn 7 of de sneltram. Twee strippen heen, twee strippen terug.

Frank, bedankt voor de geweldige bijeenkomst.
Ik heb genoten en een geweldige dag gehad.

Jammer alleen dat het niet geregend heeft.
Je weet dat ik daar dol op ben.

Zo, ik vond het wel geslaagd :slight_smile:
Stukkie geschreven voor de blog: http://blog.openstreetmap.nl/index.php/2010/08/22/mapping-party-utrecht-groot-success/

Oops, moet nog 1 ding erbij…! Gebeurd. Natuurlijk mag de aankondiging van ZMWandelaar niet ontbreken!

Ik vond het ook geslaagd… het enige negatieve punt…opweg van het station naar mijn huis ben ik een weerzinwekkende hoeveelheid afvalbakken tegen gekomen. Volgens mij heeft Gorinchem in verhouding veel meer afvalbakken dan Utrecht.
Ik moet nu dus wel al die afvalbakken gaan taggen…bedankt ZMW :frowning:
En als ik zie hoeveel POI’s e.d. hier in Gorinchem gemapt zijn, dan mag er hier ook wel een mapping party georganiseerd worden.

Wie zouden we daarvoor kunnen vragen…iemand enig idee?

Ik heb ongemerkt iets opgestoken…het werken met JOSM gaat nu een stuk beter.
En het is sneller dan Merkaartor, stukken sneller zelfs.

Ik heb wel een idee:
Meeting=party
Type=mapping
meeting_month=11
address_place=Gorinchem
operator=gollem