kwaliteit van de kaart van het gedeelte van de Ardennen

Hoi,

Ik ben nieuw hier. Weet iemand wat de kwaliteit van de kaart is van het gedeelte van de Ardennen? Als ik naar de kaart kijk dan lijkt de gedetailleerdheid richting het zuiden af te nemen. Is men in Belgie nog niet zo actief.

Ik denk niet dat men in België echt zo veel minder actief is dan in Nederland, maar het valt in NL als je oppervlakkig kijkt een stuk minder op. Dat komt dan natuurlijk door de imports die we in NL al gehad hebben (AND, 3dShapes). Als we geen import van AND hadden gehad, dan hadden we in NL ook nog steeds met gebieden gezeten die een stuk minder goed uit de verf komen.

Wat er door het ontbreken van een landelijke import in België dus duidelijk opvalt is dat er gebieden zijn die uitstekend zijn[1] en gebieden die een stuk minder zijn[2]. In dat laatste geval vallen de ‘gaten’ in de kaart alleen maar extra op. De beschikbaarheid van goede kwaliteit luchtfoto’s van Yahoo helpt ook.

[1] Bijvoorbeeld de corridor Antwerpen-Brussel, doordat er meer mappers zitten en de Yahoo luchtfoto’s prima zijn.
[2] O.a. de Ardennen en de Westhoek.

PS: Er is ook een belgisch gedeelte op dit forum.

Ah dat verklaart het. Bedankt voor de informatie.