Estartit

Heren,

Even een korte vraag zonder alles overhoop te willen halen. :wink:

Tot gisteren, nadat ik de Jachthaven van Estartit had ingetekend, waren de veranderingen keurig doorgevoerd. Het zag er prachtig uit. En sorry, ik was er best trots op. Lang niet compleet en dus wilde ik vandaag verder gaan.

Vandaag echter ziet het er niet uit. het lijkt er bij mij op dat de oude kustlijn van de eerste import weer tevoorschijn is gekomen met daar doorheen veel elementen die ik gisteren heb getekend.

Heb ik iets fout gedaan of is er op de server iets fout gegaan?

(Misschien heb ik onbewust toch weer de hele boel op zā€™n kop gezet. traan)

Hoort dit niet in het Spaanse subforum? :0

De coastline wordt maar eens in de zoveel tijd geupdate en daarom ziet het er nu wat raar uit. Voor coastline wijzigingen moet je veel geduld hebben om het resultaat te zien.

Thanx, Ga ik gewoon uit van de JOSM data en daarvanuit verder werken.

Zo, de vakantie zit er weer op voor dit jaar :frowning: . Over twee jaar ben ik er weer, dan kan ik verder met een kaart die hopelijk door anderen al reeds verder zijn gemaakt.
Verder hoop ik dat de coastline en alle andere data zoals Duikplaatsen dan inmiddels ook zijn meegenomen in de redering. Dat duurt wel errrrug lang hoor. de eerste wjzigingen zijn al van een week geleden.

Resultaat: http://www.openstreetmap.org/?lat=42.05015&lon=3.20839&zoom=15&layers=B000FTF