ongeval bij BurgerKing in Waalwijk

Even ter controle gekeken: de maxheight is daar niet getagd !
Verklaring van de chauffeur: volgens mijn navigatie kon ik daar rijden.
:roll_eyes:
Dus:
Wat is daar de maximale hoogte ?
En bij de McDrive ?

https://www.bd.nl/waalwijk-heusden-e-o/vrachtwagen-past-niet-door-drive-thru-burger-king-en-verliest-dak-flinke-schade~a72c137b/

Misschien dat het slecht aangegeven staat bij de Burger King in Waalwijk, maar hij reed wel tegen het verkeer in.
Schade was veel beperkter geweest als hij de hoogtebeperking aan de andere kant van de drive-through had geraakt.

Ik ben eens tegen zo’n bungelende hoogteplank aangereden toen de plank, waar ik wekelijks onderdoor reed, was verzakt omdat iemand anders tegen een van de kolommen was aangereden.
Zeer irritant :rage:

Ben ik wel benieuwd welk navigatiesysteem deze chauffeur gebruikte…

Ik gok dat de navigatie hem gewoon via de Van Andelstraat wilde sturen maar dat het om de een of andere manier niet duidelijk was dat hij op de verkeerde weg zat.
Misschien was de GPS dekking slecht of keek de chauffeur niet uit zijn doppen of was het navigatieprogramma niet compleet.

Ik heb het met google meegemaakt, ik stond met de auto bij de Tesla supercharger in Arlon en toen ik de route naar thuis ingaf was het startpunt op de invoegstrook van de E25 richting Luxemburg puur en alleen omdat google geen andere wegen in de buurt had.
Google heeft daar in Waalwijk ook niet de drive-through gemapt dus ik kan me indenken dat als je op de parkeerplaats staat en begint met de google navigatie, er een goede kans is dat die begint op de Van Andelstraat.