Grønland og Færøerne

Undskyld, hvis den danske er dårlig, jeg bruger en online oversætter.

Er der nogen på dette forum fra Grønland eller Færøerne? Hvis det er tilfældet, vil jeg gerne spørge Dem, om De betragter dem som en del af Danmark eller ej. Jeg har bemærket, at på OSM de er adskilt fra Danmark, og jeg spekulerer på, om du synes, det bør ændres.

Tak på forhånd.

Hi @SuperZelda86

Since you stated to be using a translator I hope it makes sense to reply in English.
I am not really sure what you mean by separate or otherwise?
Greenland, Faroe Islands, and Denmark (proper) constitute the Kingdom of Denmark. But Greenland and Faroe Islands are constituent countries and geographically separate.

Jeg håber, at dette er den rigtige tråd til at stille mit spørgsmål.

Vi har udført visse tests og opdaget 156 potentielle fejl i Grønland. Vi planlægger at analysere og rette dem efter 2 uger, men jeg vil også være taknemmelig for feedback fra lokale eksperter. Da der ikke findes et forum for Grønland, kan jeg så sende links til MapRoulette-udfordringen her (da Grønland er en del af Kongeriget Danmark)? Med andre ord, har Grønlandsfællesskabet en tilstedeværelse i Danmark-forummet?

Jeg vil sætte pris på enhver vejledning. Tak.

---------------------------------------------- English Translation -------------------------------------------------------------------

I hope this is the correct thread to ask my question.

We ran certain tests and detected 156 potential errors in Greenland. While we will plan to analyze and fix them post 2 weeks, I would also be grateful for any feedback from the local experts. In the absence of a forum for Greenland, can I post the MapRoulette challenge links here (considering that it is a part of the Kingdom of Denmark)? In other words, does the Greenland community have a presence in the Denmark forum?

I would appreciate any guidance. Thanks.