Beta testers voor de BAG update-plugin gezocht

We (Albert, Gertjan, Myckel, Sander en Johan) zijn voor het bijwerken van panden en adressen op basis van de BAG plugin op zoek naar enkele nieuwe testers. Voorwaarden om mee te doen:

  1. je hebt redelijk wat verstand van JOSM;
  2. gezien de complexiteit en de beta-status van de plugin ga je terughoudend/voorzichtig om met het bijwerken van OSM;
  3. je deelt de plugin niet met anderen buiten de testgroep en
  4. je draagt bij aan de ontwikkeling van de plugin (technisch en/of functioneel) en/of je helpt met het afhandelen van verzoeken voor het bijwerken van OSM.

Je kunt je met naam en emailadres opgeven bij Johan (aka It’s so funny) via osmned@gmail.com. Communicatie over de beta-test vindt plaats in de mailgroep van de beta-testers.

Cherio, Johan

Misschien al een tijdje geleden dat deze thread is gemaakt, maar ik heb op advies van dvdhoven een mail verzonden. :slight_smile:

Er is inmiddels ook een BAG subforum beschikbaar, dat voor de BAGgeraars toegankelijk zal zijn (na een verzoek aan de admin van dit forum).

Goedeavond, ik heb interesse in het testen van de BAG plugin en zo mogelijk bij te dragen aan de technische ontwikkeling van de plugin. Ik ben sinds begin dit jaar actief met het updaten van OSM, en zou graag meer leren van het BAG process en de plugin daarvoor. Van beroep ben ik softwareonwikkelaar en ik heb ook ervaring met Java.

Laat het even weten of jullie hulp kunnen gebruiken :slight_smile:

Goeden morgen,

Het lijkt mij ook erg leuk om meer te doen met BAG, zowel functioneel als technisch. Ik neem aan dat het ‘gewoon’ een java-plugin is in JOSM?
Lijkt me leuk om mee te doen, bugs fixen, features bouwen enz. Natuurlijk ook gewoon zelf als gebruiker/tester fungeren om zo het gebruiksgemak te optimaliseren en bij te dragen voor de community.

Hiervoor zou ik graag een verzoekje willen doen voor toegang tot BAG subforum en laterna tot BAG-data.

Groetjes,
Patrick

Ik heb aan de forum-admin gevraagd om Patrick en Thijs toegang te verlenen aan het BAG-import sub-forum. Meestal is dat in een dag gebeurd.

Daar staan ook links naar de plugin natuurlijk! :slight_smile:

Dankjewel Martin! Ik zie vanzelf wanneer dat gelukt is

Ik heb bevestiging gekregen van admin, dus…

Graag ook mij toevoegen

Hoi, kwam bij deze topic via deelnemers van de laatste online bijeenkomst, en ben ook geïnteresseerd het te proberen. Zal een mail sturen

Graag mij toevoegen!

graag zou ik ook toegang krijgen tot de plugin