Rotondes worden in navigatie (Flitsmeister) gezien als botrotonde

Indien 2 rotondes heel dicht op elkaar volgen en ik heb de Flitsmeister navigatie aan staan dan denkt de navigatie dat het een botrotonde is. Als ik dan bij de 1e rotonde de 2e afslag moet hebben en bij de 2e rotonde ook de 2e afslag dan zegt de stem dat ik de 4e afslag moet hebben. Dat klopt natuurlijk niet aangezien het hier 2 losse rotondes betreft en geen botrotonde.

Twee instanties waarbij ik het ontdekt heb zijn:
• Rotonde Blariacum en rotonde Achter de weiden te Venlo (GPS: 51.37111, 6.1359)
• Rotonde de Kaupman en rotonde Antiek te Helden (GPS: 51.32027, 5.99875)

Ik heb screenshots gemaakt van 1 situatie. Navigatiestappen toont visueel voor de 1e rotonde dat ik rechtdoor moet tegelijkertijd zegt de vocale navigatie dat ik de 4e afslag moet nemen.

Na het verlaten van de 1e rotonde toont de visuele navigatie al de stap voor 750 meter verderop, de 2e rotonde wordt dus visueel niet als pictogram gestuurd.

Ik heb dit probleem in eerste instantie bij Flitsmeister gemeld, hun reactie:

Ik heb zelf al gekeken naar de straat die beide rotondes verbind maar zie hier geen onjuistheden. Ook met de OSRM en GraphHopper navigatie zijn er geen problemen bij deze rotonde. Iemand suggesties?

screenshot situatie.

Net ingevoerd in Magic Earth android routeringsapp.
Daar kan je een demo draaien met gesproken aanwijzingen.

Eerste:
Na 250 meter op de rotonde de tweede afslag nemen.
Op de rotonde de tweede afslag nemen.
Tweede: ( kort erop geen meter aankondiging )
Op de rotonde de tweede afslag nemen.

Gaat dus goed, het ligt niet aan de Openstreetmap data, maar aan het routeringsprogramma dat Flitsmeister gebruikt.
Binnen het routeringsprogramma moet de oplossing gezocht worden.
Routeringsprogramma is niet van Openstreetmap, Openstreetmap levert alleen data.
Flitsmeister is aan zet.

Ik kan er ook niets geks aan vinden in de tags e.d.
Lijkt me idd dat FM problemen heeft met rotondes zo dicht op elkaar. Stuur ze anders de link van deze thread.