Відповідно до п. 6-1 Перехідних положень ЗУ “Про місцеве самоврядування”:
-
сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов’язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;
-
якщо територія розформованої територіальної громади включена до територій кількох сформованих територіальних громад, кожна з цих громад стає правонаступником належних розформованій територіальній громаді:
нерухомого майна, у тому числі земельних ділянок, розташованих на території сформованої територіальної громади;
речей, призначених для обслуговування відповідних об’єктів нерухомого майна і пов’язаних з цим майном спільним призначенням (у тому числі у зв’язку із здійсненням відповідних повноважень або наданням послуг). Належність речей, призначених для обслуговування кожного об’єкта нерухомого майна і пов’язаних з цим майном спільним призначенням, визначається на підставі останньої суцільної інвентаризації;
прав засновника (учасника) юридичної особи, заснованої розформованою територіальною громадою (у тому числі в особі відповідної сільської, селищної, міської ради), якщо місцезнаходженням такої юридичної особи є населений пункт, включений до території відповідної сформованої територіальної громади;
- майнові зобов’язання, майнові та немайнові права юридичних осіб - органів місцевого самоврядування розформованої територіальної громади, територія якої включена до територій кількох сформованих територіальних громад, розподіляються між правонаступниками таких юридичних осіб відповідно до передавальних актів пропорційно обсягу розподілу майна, майнових прав та залишків бюджетних коштів між сформованими територіальними громадами;
Права та обов’язки це не організаційна структура. А старостинські округи саме організаційна структура, а не адміністративна чи територіальна, бо відповідно до ст. 133 Конституції України систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села
Для прикладу, щоб вам було зрозуміліше, це як з реформою Офісу генерального прокурора, була утворена нова юрособа, і треба було приймати заново рішення для організаційно-штатної роботи, утворення відділів. Відділи, що були в Генеральній прокуратурі ніхто не скасовував окремо рішенням, вони втратили свою чинність разом із припиненням юрособи в якій вони були. А те що якісь громади утворюють округи або призначають в, як вони думають, існуючі округи старост це порушення закону, тому що в нашій країні закони не читають, а слухають, що кажуть чиновники