Так для того щоб обрати у старостинський округ старосту, то треба, щоб він був, зараз нові громади і поки їх немає, можливо внесуть зміни і вони з’являться, тому поки змін законодавчих немає, не варто це дискутувати, потрібно зараз зосередитись на домовленості, як правильно тегувати і треба на майбутнє, якщо будуть старостинські округи як їх позначати
Як я бачу більшості якось зовсім не цікаво, як і що буде, і вона прийме будь-який варіант. Тож простіше (чи складніше) домовитись між учасниками обговорення.
Старосту обирають не у старостинський округ. Старостинський округ це територія.
Чому Ви вважаєте, що старостинських округів зараз немає? Те, що їх зараз не можна утворювати не ліквідувало автоматом ті старостинські округи, які були створені до виборів у ради в жовтні 2020.
Навіть, якщо на вашу особисту думку, раніше створені старостинські округи залишились, важко знайти їх достовірні межі.
Якщо це збігається з потребами як найшвидше замапити якийсь старостинський округ (/shrug) обведіть, приблизно по межі забудови, разом з прилеглими городами, село (або зробіть зв’язок з контурами кількох сіл, якщо вони входять до складу одного округу: одне село - один член outer у зв’язку) та додайте до нього admin_level=10. Але така межа не відповідатиме принципам перевірюваності в ОСМ.
Виправив формулювання щодо міст зі спец статусом, додав АРК (див. повідомлення)
Я запропонував зараз узгодити перші три щаблі адміністративного устрою, щоб рухати процес далі поступово, та щоб зрозуміти що щодо цієї частини питання у нас немає розбіжності в поглядах.
Щодо меж районів міст, до них ще не дійшов час. Але пропоную:
Межі районів всіх міст з районним поділом, без виключення, мають позначатись однаково - вони (райони) нічим один від одного в цьому плані не відрізняються.
Але давайте будем рухатись поступово, зараз узгодимо рівні країна-область-район.
Потім – громади, а вже після громад, будемо вирішувати про райони міст та старостинські округи.
У зв’язку з тим, що, після повернення територій, Інкерман та інші населені пункти будуть виведені зі складу Севастополя (як міста зі спеціальним статусом), та не можна буде після цього у Севастополі створити териториальні громади та старостинські округи — це логічно та не є проблемою.
Якщо ж будуть зміни в АТУ міст зі спеціальним статусом - можна буде зробити додаткове обговорення та угоду.
Але необхідно врахувати те, що, з урахуванням поточних законів, АТУ АРК та Севастополя не буде змінюватись до повернення територій. Саме тому необхідно врахувати наявність міських, селищних і сільських рад на поточний момент де-юре в Севастополі та АРК і визначитися з їх admin_level.
Як буде відновлено суверенітет в АРК, тоді можна й буде повернутись до цього, як ви зауважили.
Саме для таких випадків і застосовуються нумерація рівнів адмін поділу з розривами: 2 - 4 - 6 - 8 - 10, щоб у разі потреби між сусідніми рівнями можна було внести нові елементи без тотальної зміни всієї схеми.
Не думаю що зараз є сенс чіпати АТУ в Криму. Це призведе до війни правок. Минулого разу ми повернули статус-кво, але зараз сумніваюся що вдасться чогось добитися.
Чудова ідея зараз затвердити рівні до громад вклюно, бо наскільки я розумію деякі мапери вже потрохи створюють громади. Мені найлогічнішою видається ідея 2-4-6-8 без адмін левела для НП. Також потрібно затвердити правила щодо назв і що робити зі старими межами рад (напр. позначати як історичні).
Вважаю що, у зв’язку з тим, що є пропозиції з районами міст зі спеціальним статусом як на рівні районів областей та АРК, так і на рівні інших районів міст з районним поділом, винести це питання на голосування як додатковий пункт або як варіанти.