Саме так тому зараз некоректно мапити старостинські округи, бо їх зараз не існує. Якщо якась рада і приймає рішення про їх утворення, то це явно незаконно.
Саме так. Однак це не заперечує обирати старосту у населені пункти старостинського округу новим радам. Дивиться, що таке старостинський округ:
Старостинський округ, як і тергромада, не є адміністративно-територіальними одиницями, це окремі поняття, що використовуються в адміністративно-територіальних цілях, тому ми їх і включаємо в розмітку АТУ.
Схоже що старостинські округи будуть в законі про місцеве самоврядування, але сам закон ще тільки пишуть. На сторінці у Дмитра Гуріна є прямі трансляції де обговорюють питання місцевого самоврядування. В одному з відео після першої години говорять про старостинські округи і райони у містах: https://www.facebook.com/decentralizationUkraine/videos/3643139405709234/
Так для того щоб обрати у старостинський округ старосту, то треба, щоб він був, зараз нові громади і поки їх немає, можливо внесуть зміни і вони з’являться, тому поки змін законодавчих немає, не варто це дискутувати, потрібно зараз зосередитись на домовленості, як правильно тегувати і треба на майбутнє, якщо будуть старостинські округи як їх позначати
Як я бачу більшості якось зовсім не цікаво, як і що буде, і вона прийме будь-який варіант. Тож простіше (чи складніше) домовитись між учасниками обговорення.
Старосту обирають не у старостинський округ. Старостинський округ це територія.
Чому Ви вважаєте, що старостинських округів зараз немає? Те, що їх зараз не можна утворювати не ліквідувало автоматом ті старостинські округи, які були створені до виборів у ради в жовтні 2020.
Навіть, якщо на вашу особисту думку, раніше створені старостинські округи залишились, важко знайти їх достовірні межі.
Якщо це збігається з потребами як найшвидше замапити якийсь старостинський округ (/shrug) обведіть, приблизно по межі забудови, разом з прилеглими городами, село (або зробіть зв’язок з контурами кількох сіл, якщо вони входять до складу одного округу: одне село - один член outer у зв’язку) та додайте до нього admin_level=10. Але така межа не відповідатиме принципам перевірюваності в ОСМ.
Виправив формулювання щодо міст зі спец статусом, додав АРК (див. повідомлення)
Я запропонував зараз узгодити перші три щаблі адміністративного устрою, щоб рухати процес далі поступово, та щоб зрозуміти що щодо цієї частини питання у нас немає розбіжності в поглядах.
Щодо меж районів міст, до них ще не дійшов час. Але пропоную:
Межі районів всіх міст з районним поділом, без виключення, мають позначатись однаково - вони (райони) нічим один від одного в цьому плані не відрізняються.
Але давайте будем рухатись поступово, зараз узгодимо рівні країна-область-район.
Потім – громади, а вже після громад, будемо вирішувати про райони міст та старостинські округи.
У зв’язку з тим, що, після повернення територій, Інкерман та інші населені пункти будуть виведені зі складу Севастополя (як міста зі спеціальним статусом), та не можна буде після цього у Севастополі створити териториальні громади та старостинські округи — це логічно та не є проблемою.
Якщо ж будуть зміни в АТУ міст зі спеціальним статусом - можна буде зробити додаткове обговорення та угоду.
Але необхідно врахувати те, що, з урахуванням поточних законів, АТУ АРК та Севастополя не буде змінюватись до повернення територій. Саме тому необхідно врахувати наявність міських, селищних і сільських рад на поточний момент де-юре в Севастополі та АРК і визначитися з їх admin_level.
Як буде відновлено суверенітет в АРК, тоді можна й буде повернутись до цього, як ви зауважили.
Саме для таких випадків і застосовуються нумерація рівнів адмін поділу з розривами: 2 - 4 - 6 - 8 - 10, щоб у разі потреби між сусідніми рівнями можна було внести нові елементи без тотальної зміни всієї схеми.
Не думаю що зараз є сенс чіпати АТУ в Криму. Це призведе до війни правок. Минулого разу ми повернули статус-кво, але зараз сумніваюся що вдасться чогось добитися.