Вони вже є. Незрозуміло чому Ви цього не помічаєте.
Можуть. Те, що Ви повідомили немає у вимогах чи у обмеженнях до створення округу. Вивчіть закон
Звідки у Вас ця інформація? Немає в законі такого обмеження. Старостинські округи можуть і вже зараз є у міськтергромадах, де є райони міськтергромад.
Населені пункти (міста, селища і села) є адміністративно-территориальними одиницями, що визначається Конституцією Стаття 133, та згадується у Законі Про місцеве самоврядування в Україні Стаття 1.
Де Ви знайшли перелік лише адміністративних одиниць - невідомо. Навіщо Ви намагаєтесь розділити адміністративну і територіальну частину АТУ - теж невідомо.
Мікрорайони не є предметом обговорення.
Тобто, на рівнях що нижчі за громаду ігноруємо топологічну вкладеність? Як той хто подивиться на всі ці межі (що перетинатимуться і збігатимуться) зможе хоть щось зрозуміти?
Усе-таки, це проблема.
Повертаємося до ієрархії. На рівнях країна (2) > область (4) > район (6) > громада (7) все чудово. Підпорядкування йде по цифрах униз. Є вкладеність та ієрархія.
Район у місті (8) > Ст. округ (9) > Нас. пункт (10).
Тут вже немає вкладеності та ієрархії.
Щось все до купи накидали.
Згідно Закону маємо три типи тергромад - міську, селищну, сільську.
Відповідно, маємо три типи старостинських округів - міський, селищний, сільский.
Тому ієрархія буде більш розширеною. З різною підпорядкованістю.
Не бачу особливой чудовости
країна (2) > область (4) > район (6) > громада (8) всё ровно так же замечательно, зато вполне традиционно.
Еще раз подыму вопрос про соответствие admin_level административных границ и addr:*.
Раньше addr:subdistrict соответствовал admin_level=8, теперь что?
— Хай все свой софт перенастраивают!
— Проживем без их софта, зато у нас не как у москалей.
У вас получилось:
Район города 8, а сам город (он же НП) 10.
А точно бывает Ст. округ внутри района городской громады? Может им одного номера уровня хватит?
@wowik, це не моя пропозиція а критика схеми від Mazda05. Я намагався показати що коли додавати admin level до населених пунктів схема втрачає свою ієрархічність та вкладеність.
В большинстве случаев старостинские округа полностью внутри района гортеробщины. Однако в законе нет ограничений на создание старостинского округа из населённых пунктов в нескольких районах гортеробщины.
Что касается уровня - это не одноуровневые объекты. Все районы гортеробщины полностью составляют внешнюю границу гортеробщины.
Старостинские округа же не могут составлять теробщину (в том числе городскую), так как административный центр общины не может входить в старостинский округ (согласно закона), а также нет обязанности в создании старостинских округов на всей площади теробщины исключючая территорию административного центра.
Я зрозумів новий АТУ так. Деякі міські громади створюють районні у місті ради зі своїми депутатами. Якщо така міська громада має у своєму складі ще інші населені пункти, крім міста — можуть бути створені старостинські округи зі старостами. Території міського району (з районною у місті радою) і старостинського округу (зі старостою) не можуть перетинатися.
Якщо я помиляюсь, наведіть приклади старостинських округів що територіально усередині району міської громади (з районною у місті радою)
Пізніше відпишусь стосовно норм викладених в ньому.
Поки що питання до Mazda05 - покажіть документ (розпорядження засідання ради територіальної громади) яким створено хоча б один старостинський округ :/.
Також прохання, коли ви посилаєтесь на щось ніби це загально відомий факт, не могли би ви давати посилання на першоджерела, бо те, що як вам здається відомо всім, може бути для когось відкриттям.
Також прохання до всіх учасників обговорення наводити ваші думки якомога докладніше. Це допоможе всім, по-перше, зрозуміти про що ви говорите, по-друге, допоможе під час створення документації, бо можна буде запозичити велику частину з того що було вже написано.
Не обов’язково така міська громада (яка створила райони міськтергромади).
Старостинські округи можуть бути в будь-якій громаді, де є декілька населених пунктів: сільської, селищної, міської (в тому числі у тій, де немає районів міськтергромади).
Так, вони утворюються лише у селах та селищах (не у містах). Один старостинський округ може включати декілька населених пунктів.
Спасбі за посилання, бачу що деякі з цих старостинських округів створені лише кілька днів тому. Певно, варто очікувати їх створення й в інших громадах також, а не тільки в Сумській міській територіальній громаді.
У законі що ви цитуєте йдеться про утворення районних у місті рад саме у містах з районним поділом, і нічого не сказано про те що вони покриватимуть всю міську громаду.
Список районних у місті рад до яких проводилися вибори в жовтні (з сайту ЦВК):
м.Кривий Ріг, Довгинцівська районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Інгулецька районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Металургійна районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Покровська районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Саксаганська районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Тернівська районна у місті Кривому Розі рада
м.Кривий Ріг, Центрально-Міська районна у місті Кривому Розі рада
м.Кропивницький, Подільська районна у місті Кропивницькому рада
м.Кропивницький, Фортечна районна у місті Кропивницькому рада
м.Полтава, Київська районна у місті Полтаві рада
м.Полтава, Подільська районна у місті Полтаві рада
м.Полтава, Шевченківська районна у місті Полтаві рада
м.Херсон, Дніпровська районна у місті Херсоні рада
м.Херсон, Корабельна районна у місті Херсоні рада
м.Херсон, Суворовська районна у місті Херсоні рада
Детально вивчив в законі варіанти розмежування районів всередині територіальної громади. Ви маєте рацію, дійсно не обов’язково, що райони міськтергромади покриватимуть всю територіальну громаду. Скоректую це в поясненні. Дякую за критику.
Однак те, що старостинський округ може бути всередині району міськтергромади цілком, є визначальним фактором у розподілі за рівнями об’єктів АТУ та об’єктів, що використовуються в місцевому самоврядуванні.
Стисло поясню що відбулося. Селище Нове та територія навколо нього адмініструвалися Новинською селищною радою. Ця рада припинила своє існування, а її повноваження перейшли до міської ради міста Кропивницького. Не до Фортечної районної у місті Кропивницькому раді. Згодом був призначений виконувач обов’язків старости.
У цій статті йдеться мова не щодо підпорядкування, а щодо компетенції того, який орган має повноваження на створення старостинського округу. Цитата додана тому що Ви зробили висновок без підстав:
У ради Фортечного району Кропивницького немає повноважень на утворення старостинських округів у тому числі на підпорядкованій території.
На поточний момент територію Фортечного району ніхто не змінював. Селище Нове ніхто зі складу Фортечного району не виключав.
У зазначених Вами документах немає ніяких згадувань про Фортечний район та зміну його кордонів.
Реформа адміністративного устрою триває і рано чи пізно такі проблеми будуть вирішені розробкою нової документації. Але я не думаю що межі старостинського округу і району у місті будуть вкладеними. Або будуть змінені межі району, або буде ліквідований старостинський округ.