Strava heatmap

En bij een tweede test merk ik dat de volgorde van die cookies helemaal niet belangrijk is, als je de juiste cookienaam maar aan de juiste cookiewaarde koppelt. En dat was wat er dus mis ging bij de link die ik van Commodoortje gebruikte, ik vulde de waarde van Signature in achter de naam van Policy en omgekeerd.

Probleem lijkt dus opgelost.

Ik heb gewoon de bestaande Strava tms 3:15 uit josm gecopieerd naar notepad, aangepast met gegevens uit de nieuwe cookie en weer teruggezet in josm.

Sorry Marc, mijn fout. Ik lees iets half en ga dan direct aan de slag. Hen waarschijnlijk niet Commodoortje z’n methode 100% gevolgd.

De Key-Pair-Id hoef je ook nooit aan te passen, die blijft altijd hetzelfde.
Alleen de Signature en Policy pas ik regelmatig aan.

De huidige cookies (CloudFront-Policy en CloudFront-Signature) op Strava hebben als expiredate 25 augustus 2020 staan en dus doet Strava het sinds die datum niet meer. Althans niet bij mij. Bij anderen wel?

Misschien de cookies even verwijderen, hier werkt het gelukkig nog gewoon.

Ah, ik zie de fout al: ik keek naar de cookies terwijl ik niet was ingelogd…
Probleem opgelost.

Weet er hier iemand wanneer de heatmap wordt bijgewerkt? er staat maandelijks maar op een wegomlegging hier vlakbij, zie ik na ruim een maand nog geen verschil op de heatmap.

Update:
Nu een maand later is de omleiding zichtbaar op de heatmap, dus reken op 2 maanden voor het aangepast wordt.

Voor gebruikers van de Strava heatmap tijdens het bewerken: Zeke Farwell (ezekielf in OSM) uit de VS heeft een browser-extensie gemaakt om de heatmap gemakkelijker in JOSM te krijgen.
De link naar deze extensie is https://github.com/zekefarwell/josm-strava-heatmap

Ik heb hem zelf nog niet uitgetest, dus ik kan jullie niet vertellen hoe het werkt, maar het ziet er erg handig uit. Probeer het vooral uit!

Lijkt goed te werken, bedankt voor de tip.

Werkt goed, het lijkt erop dat de data recenter is dan ik had. In ieder geval meer.

Het hangt ook wat af van de gekozen kleur lijkt het wel, rood geeft het slechtste resultaat.

Top, bedankt voor het melden.

De browserextensie was ik heel blij mee, maar het lijkt of strava heatmap niet meer ondersteund wordt op OSM.
Met andere woorden, is er iemand waarbij de heatmap nog wel werkt?

Hier werkt het nog perfect gelukkig. (ik ga er vanuit dat je JOSM bedoelt?)

Als je cookies zijn verlopen moet je de link opnieuw aanpassen.

Dat weet ik, daarom vind ik de extensie ook makkelijk.

voorheen deed ik het met onderstaande links.

tms[3,15]:https://heatmap-external-{switch:a,b,c}.strava.com/tiles-auth/both/bluered/{zoom}/{x}/{y}.png?Key-Pair-Id=MYVALUE&Signature=MYVALUE&Policy=MYVALUE

chrome://settings/cookies/detail?site=strava.com

https://www.strava.com/heatmap#7.00/-120.90000/38.36000/hot/all

Ik krijg nu geen data van de server, op beide manieren niet.

Oeps, op een of andere manier werkt het weer.
Bedankt voor de reacties.

Was je wel bij Strava ingelogd voordat je naar de Heatmap op Strava ging?

ja zeker, ik gebruik strava heat map veel, en weet dat ik regelmatig de wms moet vervangen.