Regionale Taginfo

Er zijn sinds begin dit jaar regionale taginfo versies beschikbaar, hieronder een lijst van de Nederlandse versies.
-Nederland
-Drenthe
-Flevoland
-Friesland
-Gelderland
-Groningen
-Limburg
-Noord-Brabant
-Noord-Holland
-Overijssel
-Utrecht
-Zeeland
-Zuid-Holland

De data is iets minder actueel als van de normale taginfo, is op dit moment van 11 januari. Ze zijn overigens beschikbaar voor elke Geofabrik regio, en volgen dezelfde URL.

Handig overzicht, goed te kunnen zien hoe keys/tags in Nederland worden gebruikt.

Ik heb Nederland aan https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Taginfo/Sites toegevoegd, misschien niet helemaal juist omdat het geen aparte site is maar Australië stond er al.

Weet iemand een lijst met alle regio’s die Geofabrik taginfo ondersteund, de lijst in het bericht hierboven is handig maar een compleet overzicht ergens op een website zou beter zijn. Ik weet dat de regio’s overeen komen met die van de Geofabrik download server maar een site met een direct link naar de regionale taginfo server zou handig zijn.

Ik heb even geprobeerd een overzicht te maken, en ben hier op uit gekomen. Kunnen nog enkele foutjes in zitten, maar de meerderheid lijkt te werken. Suggesties voor toevoegingen zijn altijd welkom.