OpenStreetMap Forum

The Free Wiki World Map

You are not logged in.

#126 2019-06-06 10:39:12

Peter Elderson
Member
From: Nieuwerkerk aan de IJssel
Registered: 2018-02-08

Re: Indeling en markering van LAW's

Sint E7 wrote:

https://wandelnet.nl/pionierspad-vernieuwd

Het Pionierspad is schijnbaar aangepast. Als ik zo vlug kijk, zijn de dagwandeling vanuit Vollenhove en de variant Lelystad-Oost verdwenen en is de route zo her en der flink aangepast.

Ik zal vanavond eens precies kijken. Er staat dat de route op de Wandelnetsite aangepast is, hopelijk ook de gpx-en. En we hebben toestemming om dat te gebruiken. Misschien een mooie gelegenheid om een oproep voor survey te doen op de facebookgroepen.

Grensfietser, Rome-wandelaar, lid Wandelwerkgroep Mooi Zuidplas

#127 2019-06-13 10:39:07

Peter Elderson
Member

Peter Elderson wrote:
Sint E7 wrote:

https://wandelnet.nl/pionierspad-vernieuwd

Het Pionierspad is schijnbaar aangepast. Als ik zo vlug kijk, zijn de dagwandeling vanuit Vollenhove en de variant Lelystad-Oost verdwenen en is de route zo her en der flink aangepast.

Ik zal vanavond eens precies kijken. Er staat dat de route op de Wandelnetsite aangepast is, hopelijk ook de gpx-en. En we hebben toestemming om dat te gebruiken. Misschien een mooie gelegenheid om een oproep voor survey te doen op de facebookgroepen.

Aangepast. Een paar grotere wijzingen en wat kleintjes. Bij sommige kleine stukjes had ik twijfel of de gpx wel echt de gemarkeerde route weergeeft; het leek me meer een verkenning. Daar ben ik lekker afgebleven, dat moet in het veld een keer nagelopen worden. Viewers helpen niet, die lopen te ver achter!

#128 2019-06-19 18:18:51

PeeWee32
Member
From: Leusden, NL
Registered: 2010-11-28
Website

dvdhoven wrote:

Alleen is de dekking van de wandelnetwerken helaas veel kleiner dan de fietsknooppuntnetwerken, die inmiddels op 100% dekking zitten. Heel Nederland heeft fietsknooppuntennetwerk, maar grote en belangrijke gebieden in Nederland hebben nog geen wandelnetwerk, zoals oa de Veluwe. Daar is nog een slag te maken. Ze willen zo graag de Veluwe op de toeristische kaart hebben, nou dan rap aan de gang zou ik zo zeggen.

Even een hele oude quote weer nieuwe leven in blazen. Ik wilde even laten weten dat ze op de Veluwe begonnen zijn (of is dat oud nieuws?). Afgelopen weekend op een wandeling door de bossen kwam ik nogal wat hele nieuwe knooppunt paaltjes tegen. Die heb ik meteen maar gefotografeerd. Ik was eigenlijk bezig de ruiterroutes daar in kaart aan het brengen dus was het een kleine moeite die wandel knooppunt paaltjes meteen maar mee te nemen smile

Ik las onder op deze pagina nog dat ze het behoorlijk groots aanpakken dus wellicht hebben over niet al te lange tijd een wandelknooppunt netwerk op de veluwe

#129 2019-06-19 19:50:39

dvdhoven
Member
From: Deventer Colmschate
Registered: 2015-03-09

Volkomen nieuw voor mij. Maar wel heel erg mooi.
En werk smile

Dick van den Hoven

#130 2019-06-21 07:07:47

Peter Elderson
Member

dvdhoven wrote:

Volkomen nieuw voor mij. Maar wel heel erg mooi.
En werk smile

Ik wil wel helpen met invoeren, alleen veldwerk zit er niet in. Armchair only.

Board footer