Taggen Bosvreugd Tilburg

Ik wilde Bosvreugd in Tilburg taggen maar ik kon geen gepaste tag vinden. Zoals te zien is op hun website, is Bosvreugd een party-zaal, trouwlocatie, samenkomstplek en “festivalplek” in een.

Ik zat te denken aan amenity:arts_centre maar dit reflecteerd de functie als partyzaal niet. Is het een idee om hier een nieuwe tag voor aan te maken? Of misschien om twee aparte punten aan te maken?

Een mogelijkheid is:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dcommunity_centre
Zoals je in de wiki kunt lezen wordt in verschillende landen een iets andere betekenis toegekend aan dit soort locaties.

Is het een probleem dat deze plek alleen open is voor het publiek of een bepaald gezelschap tijdens evenementen? Er staat namelijk bovenaan de wiki-post dat het voor publieke plekken is maar daaronder staat weer dat het in India wordt gebruikt voor zowel private als publieke locaties.

Amenity=events_venue dekt wellicht het best de lading. Status van de tag is nog wel ‘draft’.
Er hoort geen icoon bij op de standaard kaart, en naam wordt ook niet getoond als je deze amenity en naam toevoegt aan een adresnode; wel als je het toevoegt aan het gebouw.

Het vreemde is dat op de pagina met alle proposals in draftstatus die tag niet is te vinden.
Wel staat daar events_centre bij, of bedoel je dat ook?
En die tag staat daar al 5 jaar te wachten…

Mogelijk kan dat worden geregeld via de access tag?