Aansluiting fietspad Vrouw Avenpad - Zouteveenseweg is gewijzigd

Zie note https://www.openstreetmap.org/note/1674486
Wie wil helpen om de wandel-, fiets- en skateroutes om te leggen? @dvdhoven heeft al eerder prima geholpen :slight_smile:
Het knooppunt dat nu aan het eind van het Vrouw Avenpad op de Zouteveenseweg ligt, verschuift dan ook naar de aansluiting met de Zuidkade.
Ik heb een knip aangebracht waar het verwijderde stukje fietspad begint, maar volgens mij liggen alle routesegmenten nog op volgorde. Zo niet, dan mijn excuses…

En ik heb de routes verlegd, wandelknooppunt 11 een stukje naar het noorden verschoven.

Zeer bedankt voor de hulp! Het verwijderde stukje Vrouw Avenpad heb ik weggehaald.
De landuses en naturals in de omgeving daar kunnen wel een beurtje gebruiken - er ligt vanalles over elkaar heen en vlakken sluiten niet aan. Maar voor mij te complex / bewerkelijk… :confused:

Edit: aangevuld
Ik ben al eens aan zo’n klus begonnen in de Krimpenerwaard en heb daar toen grijze haren van gekregen en ik was niet de enige… Er schijnt zelfs een mede-mapper te zijn die zijn (grijze?) haren heeft uitgetrokken n.a.v. alle moeizame discussies destijds… :wink: