OpenStreetMap Forum

The Free Wiki World Map

You are not logged in.

#201 2018-11-10 18:14:17

Martin Borsje
Moderator
From: Puth
Registered: 2011-10-22

Re: Welkom!

Hallo Niels,

Welkom op dit forum!

Je eerste postings op het forum worden - tegen spam - in quarantaine gezet en verschijnen pas als een van de moderators ze goedkeurt.

Dat is nu gebeurd.

Martin

#202 2018-11-10 21:59:00

eggie
Member
From: Dordrecht
Registered: 2010-09-03

Niels Welkom.. We fluiten niemand terug... alleen vooruit! smile

#203 2019-01-22 16:22:16

LindhoutJ
New Member
Registered: 2019-01-17

Even voorstellen: Mijn naam is LindhoutJ, woonachtig in Arnhem en als natuurliefhebber ben ik vaak op de Veluwezoom of in het buitenland.

Voor mijn zwerftochten gebruik ik vaak Google Earth, Actueel Hoogtebestand Nederland, OpenTopoMap en de topografische kaarten Nederland. Op Android gebruik ik OsmAnd+ en TopoGps (en andere apps als wildplukwijzer).

Omdat ik regelmatig op fouten en eigenaardigheden in het veel door mij gebruikte OpenTopoMap (dus ook OSM) stuit zal ik de komende tijd mijn bijdrage aan dit project leveren.

Langs deze weg wil ik Eggie en Commodoortje bedanken voor alle hulp en input van afgelopen dagen.

#204 2019-01-29 10:19:44

GPSVmax
Member
Registered: 2007-12-27

Hallo Lambertus.
Het lukt mij (en anderen) niet meer om kaartselecties te downloaden.
Checking Maps duurt vrij lang. Ook bij een kleinere selectie.
Na download ontstaat o.a. deze foutmelding:

Warning: include_once(/dCachePool1/data/garmin_combine/cache_time.php): failed to open stream: Input/output error in /dCachePool2/data/garmin_web/garmin/request-combine.php on line 5 Warning: include_once(): Failed opening '/dCachePool1/data/garmin_combine/cache_time.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /dCachePool2/data/garmin_web/garmin/request-combine.php on line 5
Free maps for Garmin brand GPS devices
Warning: fopen(/dCachePool1/data/garmin_requests/requests.log): failed to open stream: Input/output error in /dCachePool2/data/garmin_web/garmin/request-combine.php on line 101 Warning: fopen(/dCachePool1/data/garmin_requests/46cc988a048c60191e7ede15fbf6a98e): failed to open stream: Input/output error in /dCachePool2/data/garmin_web/garmin/request-combine.php on line 109

Ik begrijp dat jij de enige bent die dit op kan lossen.

Ik begrijp ook dat je al een poosje niet meer reageert.......... hopelijk niet vanwege je gezondheid ?

grtjs
Max

Board footer