Bedankt!

Na ‘genoeg…’ vond ik het tijd voor het topic bedankt.
Ik wil alle mappers bedanken voor de kaart die ik al jaren gebruik.
Tevens wil ik al die genen die mij de afgelopen weken, via emails of via het forum, met raad, tips en op andere wijze bijgestaan hebben bedanken.
Maar mijn grote dank gaat vooral toch uit naar Eggie die mij door het eerste moeilijke begin geloodst heeft.

Allen, nogmaals: BEDANKT!

Eggie doet het erg goed, ben met je eens.

Zoals Geim al zei in de vorige topic, zit complimenten geven niet zo goed in Nederlandse cultuur. Dus voor degenen die veel doen voor de community, erg bedankt! Velen zijn erg dankbaar, ook al wordt het niet altijd duidelijk kenbaar gemaakt :wink:

+1

Moet er van blozen… , maar ik ben niet de enige die de eerste edits in de gaten houdt.
Marc Zoutendijk is er ooit mee begonnen.
Krijg bij de nieuwe mappers regelmatig steun van anderen zoals Commodoortje, Leo, Martin bij het verzenden van welkomstberichten. HenkL ,Digne en CaptainSpork hebben het ook lange tijd gedaan en er zijn meer mappers die de review_request volgen en advies geven.
De gemankeerde routerelaties laat ik aan Dick over… :slight_smile: Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken en Peter stuur ik de gemankeerde wandelroutes toe :slight_smile: Leo en Maarten de Busroutes.
… en ik ben vast wel iemand vergeten. We moeten het toch met elkaar doen.
En er zijn nog veel meer mappers die op de achtergrond een taak uitvoeren zonder dat iemand er iets van opmerkt. De servers, overleg en contacten, forumbewaking, de rendering, grensbewaking, etc. edit De BAggeraars.

Graag ook aandacht voor de review_requests: Ben bang dat veel requests anders nooit beantwoord worden.
https://resultmaps.neis-one.org/osm-suspicious?country=189&hours=96&mappingdays=-1&tsearch=review_requested%3Dyes&anyobj=t&comp=%3E&value=10&action=d&obj=n#8/52.352/5.446
Daar kom ik niet eens aan toe.

Niet ieder heeft even veel tijd, maar we dragen allemaal ons steentje bij.

We doen het met plezier, anders waren we er allang mee gestopt.
Succes en bedankt voor je bedankje

Ik moet eraan toevoegen, heel veel bedrijven willen ons vast wel heel erg bedanken, voor al het geld dat ze van ons verdienen ;p :slight_smile:

Garming OSM kaart, hoeveel was het, 50 euro? Nou niet slecht