Openfietsmap zonder fietsknooppuntroutes.

Ik haalde net een nieuwe Openfietsmap op , maar het lijkt er op dat alle fietsroutesrelaties enzovoort zijn verdwenen. Niet de knooppunten.

Er is vast wat met de update mis gegaan want volgens Egbert is ook al het water weg?
Zal komende week er naar kijken als ik weer thuis ben.

Dacht eerst dat het door m’n downloadprocedure kwam of door geklungel van mij met de Nieuwe Merwede , maar de gmapsupp.img is ook kleiner dan normaal. Nu 857 en normaal 924. Zal wel weer goedkomen" :slight_smile:

Water is deels weg. Bijvoorbeeld de Nieuwe Maas in Rotterdam en Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland, etc. hebben droge stukken, deels natte. Het lijkt erop dat vooral de grote watervlakken een probleempje hebben.

De lightversie is ook niet compleet. Die doet vreemd als je in- en uitzoomt in mapsource in de verschillende zoomniveaus in Brabant en Limburg. Hier ook geen water in grote delen incl. IJsselmeer…

edit… op zoom 30 km komen dan wel weer de wegen terug en wat water. Het verschilt per “tile”.

Inderdaad lijkt het water van de Nieuwe Maas voor een deel land.
Gelukkig dat ik altijd eerst in Basecamp kijk en hem niet gelijk op de GPS zet. Daar hebben we gelukkig nog een wat beter exemplaar van 3 weken geleden of zo.

We wachten wel weer op een volgende versie, dan kan ligfietser weer alles netjes maken van zijn mooie OpenFietsmap.

Er is weer een nieuwe update, geen idee wat er mis was gegaan, alle mp relaties werden niet gerenderd (kwamen niet mee met de brondata die ik had opgehaald).

Top!.. heb 'm al weer binnen. :slight_smile: