Herindeling Pieterpad

Ik ben het Pieterpad aan het herindelen volgens de etappeverdeling van Wandelnet. Aangezien heel veel, zo niet alle, mensen op dit forum in de geschiedenis van die relaties voorkomen, wijd ik er even een apart bericht aan.

Route en indeling
Ik verander niets aan de route zelf, alleen zet ik alle wegen in etapperelaties.
De routerelaties Pieterpad (1) en Pieterpad (2) bevatten straks dus geen wegen en knopen meer maar alleen etapperelaties.
Verder maak ik de notatie konsistent, operator en website en zo.

survey:date
Het pad is door Sint E7 en dvdhoven in 2017-2018 helemaal bijgewerkt, dus ik zet de survey:date op 2017 voor deel 1 en 2018 voor deel 2, als ik meer gedetailleerde info per etappe heb (uit het wandeldagboek van Sint E7) zet ik dat in de etapperelaties. Daarna hoop ik dat bijwerkers de survey:date gaan bijhouden. Voor het Pieterpad is bijhouden zo te zien geen zorgpunt, allemachtig wat een aktief pad en kudo’s voor alle bijdragers!

Nodes
In deel 1 staat een startnode, die neem ik op in de eerste etappe, ik voeg de rol start daarbij toe.
In deel 2 staan nu een heleboel nodes met rol ‘Start nn’ en ‘Eind’. Jazeker, met hoodletter, en nn is een oplopend nummer! Volgens mij zijn dat ongedefinieerde rollen en hebben die nodes weinig nut. Akkoord als ik ze weghaal?

Omleiding wegens kapotte brug
Deel 1 bevat een omleiding wegens een kapotte brug, de Paddepoelsterbrug bij Groningen. Dat staat nu in de description van deel 1. Zou dat niet in een note moeten? En weet iemand toevallig of die brug al gerepareerd/teruggeplaatst is cq wat de plannen zijn?

De Paddepoelsterbrug is een paar weken geleden aangevaren en zodanig fors dat ie nog wel voor enige tijd buiten bedrijf is. Volgens de berichten op het web wordt hij weer gerepareerd.
Wat mij betreft maak je van description een andere tag. Als het maar duidelijk blijft waarom de route omgelegd is.

KLAAR!

Die reparatie is nog maar de vraag. De brug zou namelijk zobiezo vervangen door een bredere. Dus als de brug te zwaar beschadigd is moeten we maar afwachten of ie op korte termijn terug komt, of dat de nieuwbouw vooruit geschoven wordt ondanks dat er eigenlijk nog geen geld voor is.
Natuurlijk hopen we als wandelaars en fietsers dat deze brug nog even terug kan komen!