Navigeren in OFM naar fiets Knooppunt met Etrex 30

In Nederland kan ik met de functie Waarheen-Plaatsen makkelijk naar een (evt volgend) Knoopunt navigeren.
De Etrex ziet knooppunten blijkbaar als plaatsen.
In Belgie echter niet.
Is dit te verhelpen?

BVD

Marius

Ik snap niet waarom dat niet in Belgie zou werken, dat zou precies hetzelfde moeten zijn.

Wacht, ik zie al wat de oorzaak is. Voor België had ik ooit een ander soort poi (geen plaatsnaam dus) bedacht maar de reden ben ik kwijt. Mogelijk had het te maken met de administratieve grenzen die destijds nog lang niet compleet waren maar misschien nu inmiddels wel? Ik kan proberen die uitzondering te schrappen en zien of het beter werkt.

rcn_ref=* {name '${rcn_ref} (${mkgmap:city})' | '${rcn_ref}' } [0x2f12 resolution 22 continue]
rcn_ref=* & mkgmap:country=BEL {name '${rcn_ref}' } [0x2800 resolution 22 continue]

Vreemd
In NL en ook in B wordt met deze functie de dichts bijzijnde plaatsen met afstand in een lijst zichtbaar.
In NL staan de knp er ook tussen bv 01, Nederland.
In B niet ook al sta ik vlak bij het knp ?

mvg

Marius

Dat het vreemd is geef ik toe. Maar het had een reden, alleen ben ik vergeten waarom ik een verschil moest maken tussen Belgische en Nederlandse knooppunten. Ik zal het bij de volgende update gelijktrekken en zien of dit nog problemen gaat geven in België. In ieder geval bedankt voor jouw melding!

OK

Weer Bedankt.
Blijkbaar heb je wel verschil moeten maken.
Ik hoor het wel.
vandaag weer veel plezier beleeft aan OFM in de grensstreek.

mvg

Marius

Ja er was ooit een verschil tussen Belgie en Nederland maar dat was jaren geleden. Ik denk en hoop dat die verschillen inmiddels genivelleerd zijn zodat het zoeken naar kp via het zoeken naar plaatsen ook in België mogelijk zal zijn.