Wie kan/wil N309 onder de A28 aanpassen?

Sinds vorig jaar zomer is de N309 onder de A28 gereconstrueerd maar dit is nog niet in OSM verwerkt. Ook is het nog niet op luchtfoto’s vastgelegd. Het enige wat ik heb is een pdf met info, op te halen van de site: https://www.gelderland.nl/N309-A28 (scrollen naar Presentatie informatiebijeenkomst 19 april 2016 (PDF 62 MB) en in de pfd is op pagina 8 de bouwtekening te zien en die klopt met de realiteit). De wegen onder het viaduct zijn nu gescheiden door peilers van de A28 en zijn meerbaans geworden)
Mijn vraag is of nav alleen deze info de N309 aangepast kan worden in OSM. En omdat ik een nieuwkomer ben (en het verstandig is om dit niet zelf aan te gaan passen nog) wil ik vragen wie dat dan wel kan doen? Of is het wachten op meer info of luchtfoto’s? Als het wel kan met deze info zou ik graag willen weten wat de werkwijze is (geweest). :slight_smile:

Zo goed en zo kwaad als het kon bijgewerkt. Idealiter rijdt er iemand langs met een smartphone op zijn voorruit gemonteerd. En uiteraard met Mapillary aan. Dan kan het er nog wat beter op komen. En eventueel voor de verdere detaillering idd even afwachten tot actuele luchtfoto’s die dit najaar zullen verschijnen.

Ah, bedankt It’s zo funny! :slight_smile: