OpenStreetMap Forum Mailen

De gebruikte style in het voorbeeld boven is de “air” style.
Daar zie ik voor website wel een icoontje.

Maar geen envelop e-mail

For what it’s worth:

Ik heb Windows7, browser Firefox. Bij alle 3 de heren heb ik de optie ‘send e-mail’ als ik op hun namen klik. Ook Martin en Jan, trouwens. Wel ingelogd, natuurlijk - want anders kan ik niet posten…

Marcel.

Die site krijg ik in het geheel niet te zien. Ik kom nog gewoon op de oude site uit. Blij toe, overigens.

Marcel.

Helaas kan ik niet bijdragen in deze discussie; als moderator krijg ik iets meer te zien.

Mail verstuurd naar support@openstreetmap.org

Ik zie hetzelfde als bij Marc, een envelopje met email. Zowel op mijn W7 pc als op een android tablet.

Dan nog even EDGE, geen mail icon en e-mail link.

Ik ben nu ingelogd onder een andere user id, maar nu zie ik net als allroads geen envelopje met email link meer. :confused:

Dit heeft dus niets met je browser of OS te maken, ik ben alle settings nagelopen maar met mijn bag login krijg ik geen link om te mailen maar met dit account wél. Eens even aan de administrators vragen hoe dat zit.

Antwoord van Openstreetmap, contact administrators.

Hakuch,
kocio,
iandees
became forum administrators!

Omdat ik geen mail kan sturen aan ze

Dan maar via Feedback.

https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?pid=636547#p636547

Deze site is niet meer up to date:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Forum

Helaas nog niet kunnen posten 300 seconden ban, irritant.

Ik heb ook een 2e account voor mechanical edits, en daarmee zie ik geen enkel verschil met mijn normale account. En ik kan nu dus ook mijn andere account bekijken met “vreemde” ogen en zie dan dit:

Kortom, ik zie wat ik verwacht te zien: een envelop met mail link (in de linkerkolom) onder mijn overige gegevens, en als ik op mijn naam klik bovenstaande screenshot, óók met mail link.

Is jouw mechanical e-mail adres op osm.org dezelfde als je normale account?
Mijn ligfietser_BAG verwijst naar een ander e-mail adres dan ligfietser, misschien kan het daar aan liggen, bij Allroads is dit ook het geval.

Ik heb op osm.org mijn e-mail adres proberen aan te passen maar het adres dat ligfietser gebruikt kan maar één keer gebruikt worden.

Aha, nu mijn account niet meer gemodereerd is (>3 posts) zie ik dat ik de envelopjes en e-mail links wél kan zien als ik hetzelfde e-mail adres in de settings invul als het adres waarmee ik ingeschreven ben op osm.org

E-mail adres van het forum weer aangepast: ik zie de envelopjes nog steeds. Begrijp er niets meer van.

En het werkt weer!!

Volgens de administrator had het te maken met leden van de Bag groep, maar daar ben ik (ondanks mijn user name) geen lid van. In ieder geval fijn dat het is opgelost.

Niet voor Allroads_BAG , maar dat is nog steeds onder

Your post requires moderator approval before it will be displayed on the forum.

Post nog maar 2x :wink:

Inderdaad, ook ik heb inmiddels weer de mogelijkheid om te kunnen mailen via het forum. :slight_smile:

Even door de mangel.

En komt er bijna droog uit. :slight_smile:

als mijn 60 seconds wringer ook even meewerkt. :confused: