Verzoek BAG-import - gesloten. Gaarne naar het nieuwe forum

Er is al een aantal dagen een storing met de BAG wfs service van de overheid.
Soms kunnen BAG panden wel worden ingelezen, maar veelal geeft het een foutmelding in JOSM, waardoor geen panden en/of geen adresnodes worden ingelezen.

Graag begrip voor de ontstane situatie.
Natuurlijk mogen verzoeken gedaan worden (graag zelfs) maar wanneer dat ze opgepakt (kunnen) worden is even de vraag.

misschien een beetje off-topic.
Een tijdje niet veel gemapped en bag updates gedaan. Van het weekend op een fietsrondje wat nieuwbouw tegengekomen. Ik wilde de gebouwen ook importeren via bag plugin maar kwam erachter (wel wat laat) dat versie 0.5.1 niet meer gaat werken met de huidige josm :(.
Is er een update van de bagplugin beschikbaar? Ik zag in een andere thread iets over een versie 0.6.7 waar aan gewerkt werd.

Wordt nog idd aan gewerkt Theun (iemand een idee wanneer beschikbaar?)

Verzoek:
Uitbreiding AZC aan de Wilhelmsweg, Emmen

Staat er op, inclusief een paar schuurtjes achter de huizen op Ethekwini.

Versie 0.5.1 gaat niet meer werken.
Versie 0.6.6 is als beta versie in gebruik bij een aantal testers, maar nu tijdelijk onbruikbaar doordat een nieuwe versie gekomen is van de geotools plug-in (waar de plug-in van afhankelijk is). Daarom ga ik binnenkort een 0.6.7 versie maken die werkt met de nieuwste van de geotools plug-in.
De 0.7 versie van de plug-in is nog is alpha versie en nog weinig stabiel. Deze kan ik af en toe wel gebruiken om wat nieuwe huizen te importeren.

Gertjan

Staat er in.

Staat er op

Staat er op

Bedankt Gertjan!

Verzoek voor import van onderstaande lijst van nieuwe of in aanbouw zijnde gebouwen in mijn woonplaats Kollum:

Nieuwe woningen binnen de bebouwde kom:
Waterlelie 11 (met bijgebouw)
Waterlelie 13
Waterlelie 19
Waterlelie 21 (alleen het zuidelijke gebouw aangezien het noordelijke een tijdelijke woonunit betreft)
Zwanebloem 1
Zwanebloem 12
Zwanebloem 14
Zwanebloem 15
Oliemolensingel 3
Gysbert Japicxstrjitte 19

Nieuwe bedrijfsgebouwen:
Sjoerdaweg 26
Sylsterryd 8

In buitengebied:
Hesseweg 2a (nieuwe woning bij bestaande boerderij Hesseweg 2)
Paradyske 6 (ter vervanging van oude gebouw met bijgebouw die nu nog op de kaart staan)

Ok duidelijk,
Dan maar even een importverzoek:
Feanwâlden, nieuwe straten Boskrâne en Bosksingel, een paar huizen in aanbouw.
http://www.openstreetmap.org/#map=17/53.24287/6.00219&layers=N

Bedankt voor voorgaande import.
Verzoek import in Zwaag:

Adriaan Anthoniszstraat
Albert van Damstraat
Andreas Cellariushof
Beeldsnijderpad
P. van der Meerschstraat

Verzoek voor import te Groningen:
twee huizenblokken Lavendelweg 37 t/m 59 met achterliggende schuurtjes;
en het direct oostelijk ernaast gelegen pand met nrs. 35a t/m 35f

Begrijp ik het goed dat er momenteel geen tool-versie is die (goed) werkt met de nieuwste JOSM? Ik zou zelf ook graag weer de tool installeren om hier en daar wat te fixen, maar ik begrijp dat ik daar het beste nog even mee kan wachten?

Net antwoord gehad van de BAG medewerker, de fout wordt hersteld.

Verzoek voor import van het nieuwbouwwijkje op deze lokatie in Amsterdam Noord: http://osm.org/go/0E7ALbz8M–?m=
De adressen zijn aan Volendammerweg, Markengouw, Coversbosstraat en Midwoudpad.

Hesseweg 2a kan ik niet vinden. De rest staat er in.

Staan er op. De Boskrane loopt nu wel dwars door een pand.

Is bijgewerkt

Staat er op.