Overschrijven van kaarten

Als ik een kaart download, bijv. een deel van Duitsland, in mapsource, dan overschrijft die kaart een eerder gedownloade kaart. Hoe kan ik dit voorkomen?

De world routable bedoel je?

Door de oudere kaart een andere naam te geven, je moet dan in het register een pad op geven zodat Mapsource hem kan vinden.

Alle Garmin kaarten vanaf garmin.na1400.info/routable.php hebben dezelfde product, serie en family id en zitten elkaar dus in de weg als je meerdere kaarten van deze site wilt installeren. De installer zal ook de overview kaarten, die gebruikt worden in mapsource, overschrijven waardoor je de oudere tiles niet meer kan openen in mapsource. Er is een oplossing maar dan moet je zelf aan de slag met Mkgmap om een nieuwe overview map te maken, bestaande uit de oude en nieuwe tiles. Alternatief is om alle interessante tiles aan te vragen in 1 batch.

Ik herinner me nu dat de laatste keer dat ik de world routable geinstalleerd heb had ik in mapsource 2 world routables staan, in bij de oude had ik de datum aan de directorie naam toegevoegd, hij werd dus niet overschreven.

Dank voor de reacties. Ik ga de adviezen proberen te verwerken.