Toegang verboden met een fiets?????

Ik zie dit bord:

en vraag mij af:

Als ik die fiets om mijn nek heb hangen, mag ik dan niet over dat pad lopen?
En als ik die fiets in een gesloten tas bij me draag? Wat dan?

M.a.w. bedoelt staatsbosbeheer OP een fiets of (echt waar) MET een fiets?

En iemand met een kinderwagen met 4 tractorbanden mag dus wel gewoon over dat pad de boel tot gort malen?
En als ik met een 50 kilo wegende rolkoffer (op weg naar schiphol) over dat pad de boel loop te verrotten?
En met een step?
En mag je er wel met een tractor op rijden?

Kortom, ik word altijd razend van dat soort stompzinnige borden!

Achā€¦ hier op de Jantjesplaat mag je op de paadjes niet wandelen met een boot. Kun je je dat voorstellen? http://www.openstreetmap.org/#map=16/51.7707/4.7628
Denk om te voorkomen dat mensen gaan varen in het nieuwe natuurgebied.
Op de Boulevard in Scheveningen mag je ook niet wandelen met een fiets aan de hand. Daar word je direct bekeurd. Denk ook om te voorkomen dat iedereen zā€™n fiets tegen de hekwerken neerzet.
De ober werd helemaal zenuwachtig toen ik mā€™n fiets voor zā€™n koffietent parkeerde. Het gutste van de regen en er was niemand op de Boulevard. ā€œU krijgt echt zo een bekeuring!ā€
Snel de koffie maar naar binnen geslagen.
'k denk dus inderdaad dat je je daar niet met de fiets op je nek/ aan je hand / opgevouwen mag bevinden.

Duidelijk, ā€œde fietsā€ mag daar niet komen.

Volgende foto is gemaakt in de duinen bij Overveen

Is toch duidelijk.

Geweldig. :wink: Nee daar kan ik me niets bij voorstellen. Maar goed er is wel meer dat ik nog niet gezien heb. Wordt dit dan een : walking_with_boat=no ? :laughing:

(en de vervolgvraag: En als ik mijn rubberboot nog niet heb opgeblazenā€¦mag het dan wel?) :wink:

de boot op wieltjes plaatsen en er dan mee rijden mag dus wel ? :smiley:

ā€¦ ochā€¦ ik ben in Hank toen ik daar wilde duiken in de recreatieplas KĆ¼renpolder door iemand in uniform uit het water gehaald omdat drijvend materiaal verboden was volgens de regels.
Zwemmen mocht wel, maar met een duikuitrusting snorkelen was verboden. :roll_eyes:

Het water in de Jantjesplaatpolder heb ik inderdaad de tag boat=no meegegeven. Voor de paadjes echt niet!!! :laughing: