Mapping Party: Ilpendam - 7 November 2009

Om weer een boost aan de kaart te geven zal er zaterdag 7 November 2009, van 11.00 tot 16.00, eindelijk weer een Mapping party plaats vinden. Dit keer gaan we Ilpendam volledig in kaart brengen.

In Ilpendam is nog bijna niets aangeraakt sinds de AND import dus wat staat er op het programma:

  • Wegen nalopen
  • Stegen/speelplaatsen intekenen
  • Het park mappen
  • POI’s

Als we met een “grote” club zijn dan lijkt het mij ook leuk om de wat tijdrovendere dingen in OSM te gooien:

  • Maxspeed
  • Huisnummers
  • etc

Dit zodat Ilpendam in een keer redelijk volledig op de kaart staat (we zijn met OSM nooit klaar.

Dus komt allen en laat op de wiki pagina weten of je erbij zult zijn!.

Meeting point volt nog maar ik ben even aan het zoeken of er een plek met wifi is.

BTW, de typo’s in rullzers bericht zijn geen echte typo’s. Op een of andere manier worden de missende ) en de g in zijn post gewoon niet opgeslagen :frowning:

Om een of andere duistere reden mag ik mijn post niet editen (nouja het mag wel maar er gebeurt niks).

Inmiddels in de locatie bekend: Het Wapen van Ilpendam hier zullen wij elkander om 11 uur treffen om de taakverdeling door te spreken en eventueel nieuwe mappers in te wijden in OSM.

Als je komt en je naam staat nog niet op de wiki zet deze er dan even bij.

Tot zaterdag!

Known issue met de openings post op dit forum helaas. Heb nog geen oplossing…