Kartta ongelma

Laitteena Garmin 705 ja tuorein kartta sisällä. Ongelmana on, että kartalla ei näy muuta kuin valtatiet eli pyöräteitä ei näy.(Helsinki)

Jos tarkoitat tekemääni karttaa, niin testaan kartan aina 705:ssani ennen sen päivittämistä palvelimelle. Oletko kenties valinnut laitteen kartta-asetuksista tavanomaista vähemmän yksityiskohtia? Pyörätiet näkyvät muistaakseni noin 100 metrin ja sitä tarkemmalla tarkennustasolla. Yleensä käytän 20, 50 tai 80 metrin asetusta kaupunkialueella pyöräillessäni, ja niillä pyörätiet näkyvät.

Kartassa ei ole mitään vikaa, vaan vika tässä päässä. Sen verran tohelo olin, että en heti tajunnut lisätä niitä muita tiedostoja siitä alta.
(areas.list , mkgmap.args. etc)

Pelkkä Garmin/gmapsupp.img kyllä riittää. Ne muut tiedostot ovat vain sitä varten, että haluat tehdä muunnoksen itse. Toisin kuin monet muut valmiiden karttojen tarjoajat haluan käännöksen olevan saatavilla. Jotkut mkgmapin käyttäjät vartioivat omia käännöstyylejään mustasukkaisesti. Se on jokseenkin ymmärrettävää, sillä Garmin on saattanut matkia heitä näissä hollantilaisissa kartoissa. Garminin pyöräilyreitityshän toimii surkeasti, minkä huomaa vähänkin pidemmillä matkoilla.

No niin näkyy riittävän, mä olen sählännyt oikein kunnolla tämän kanssa.
Mutta nyt toimii.
Kiitos.