OSM -miitinki ensi lauantaina Keravalla

Moi,

Muistutuksena siltä varalta että on unuhtunut taikka muuten jäänyt havaitsematta:

Ensi lauantaina 25.7.2009 klo 16 järjestetään OSM-meet Keravalla ravintola Onnellisessa Kanassa. Kaikkii ja niiden kaverit ovat tervetulleita :slight_smile:

Lisätietoja: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Finland/FinMeet_2009-07-25

  • Mursti -

Oliko tästä tiedotettu aiemminkin? Itse onnistuin missaaamaan täysin. Toivottavasti muut ovat huomanneet ja kokoontumisessa on hauskaa ja ehkä hyödyllistäkin. Itse lisäilin tänään pyöräillen teitä Sipoon Talmassa ja Hyrylässä.

Tosiaankin, missä tuosta tiedotettiin? Ehkä oma moka, mutta seuraan vain tätä foorumia (satunnaisesti) ja mkgmapin ja josm:in dev-sähköpostilistoja. Jos olisin tiennyt ajoissa, olisin tullut. Täältä on noin 8 kilometrin pyöräilymatka Keravan keskustaan paitsi silloin, kun pitää etsiä puuttuvia teitä. :slight_smile:

Muuten, eilen huomasin, että http://kartta.vantaa.fi sisältää vanhojakin karttoja. Kovin on Helsingin maalaiskunnan alueelle ilmaantunut teitä viimeisten 50 vuoden aikana. Suuri muutos Itä-Vantaalla on Lahdenväylän rakentaminen vuonna 1973 ja Kehä III:n suunnilleen samoihin aikoihin.

Kieltämättä tiedotus oli ehkä vähän puutteellista. Miitistä kyllä tiedotettiin wikin suomalaisella etusivulla varmaan kuukauden verran ennen tapahtumaa, mutta eihän sitä kukaan käy katselemassa. Samoin irkin puolella keskustelua aiheesta oli sillointällöin.

Seuraavan miitin varalle voisikin miettiä missä kaikkialla tapahtumaa kannattaisi mainostella että se pistäisi mahdollisimman monen silmiin.

  • IRC (vaikkapa jopa kanavan otsikon jatkeeksi ilmoitus)
  • Foorumi (täällä kun ei ollut mitään infoa kuin vasta pari päivää ennen)
  • Wikin etusivu (siellähän kaikki muutkin tapahtumat ovat)
  • ehkä jotkut postituslistat?

Se vanha suomalainen OSM postituslista on kai edelleen olemassa (vaikkei mitään posteja näy). Voisi toimia, kun ei tarvitse aktiivisesti käydä jollain www-sivulla. Itse seuraan tätä foorumia.

Näin ilmoituksen etukäteen, mutta mulla ei ollut mahdollisuutta tulla paikalle.