Even voortstellen

Beste medemappers,

Ik ben Robin Theunis en woon in Beringen, ben momenteel 18jaar. Door het opensource project Navit ben ik op OSM gestuit. Maar zag dat mijn regio beringen, Leopoldsburg,… Niet volledig op de kaart staan. Daarom heb ik hier een account gemaakt om deze straten toe te voegen . En vandaag heb ik mijn eerste toevoeging gedaan. http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/3511495

Ik zal in de komende maanden meer updates maken/uploaden voor mijn regio.

Ik heb zo de indruk dat het “Belgium” forum een stille dood gestorven is. Niet echt bevorderlijk voor nieuwe gebruikers.
Wie zet het forum hier mee in brand?

't is gewoon dat de huidige mappers in België zich meer op de andere kanalen richten voor communicatie (irc en mailing list).

aha, dan zal ik dat ook maar doen om bij te leren zeker :slight_smile:

hallo,

ik heb mij ook zojuist ingelogd, maar kan nergens vinden waar ik een een nieuwe vraag kan posten op het forum. Ik heb namelijk een routeerbare kaart aangemaakt, en zou dan 2 mails ontvangen. de eerste zou dadelijk komen, maar tot nu toe heb ik nog niets gekregen.

bedoel je via garmin.openstreetmap.nl ? Heb je ondertussen al antwoord gehad. ? Ik heb net nog eens geprobeerd, en de eerste mail was er onmiddellijk. Zijn ze misschien in je spam box terecht gekomen ?