trackingsoftware voor Symbian mobiel.

Ikzelf heb een Nokia N72 die dienst doet om te tracken. Ik gebruik daar Nokia Sports Tracker voor. Wat gebruiken jullie zoal?

Hopelijk heb je hier wat aan: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Software/Mobile_phones

Heel wat, thanks.

Ik heb nu de TTGPSLogger gedownload, alles werkt perfect tot als ik mijn GPX file wil uploaden, dan krijg ik de volgende boodschap: Found no good GPX points in the input data. Iemand enig idee wat ik zou moeten veranderen in de settings?
Nu staat hij zo ingesteld:
Settings → Items: Longitude - Latitude - Sea.Alt - H.DOP(V.DOP) - H.DOP - V.DOP - P.DOP - Sys.time. Al deze items zijn aangevinkt, dus geselecteerd. Ik kan dan nog de volgende items aanvinken, deze zijn nu niet geselecteerd: Altitude - H.Speed(V.speed) - H.Speed - V.Speed - Course - H.Acc(V.Acc.) - H.Acc. - V.Acc. - Sat.Num. - Sat.Time

Settings → Coordinate formaat: DDD.DDDDD° (deze staat nu aangevinkt)
DDD°MM.MMMM’
DDD°MM’SS.SS"

Hopelijk heb ik hiermee voldoende informatie gegeven zodat de kenners terzake me op eventuele fouten kunnen wijzen.

Download eens een GPX van de OSM website en vergelijk die met jouw eigen GPX file. Ik denk dat je wat belangrijke verschillen gaat ontdekken. Misschien dat je gpsbabel kunt gebruiken om de tracklog om te zetten naar een ander GPX formaat?