Mapping party Utrecht: 22 augustus

De mapping party is vastgesteld op 22 augustus a.s. Op de OSM wiki heb ik een pagina aangemaakt met meer informatie: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Utrecht/Mapping_party_2010. Mochten er onverhoopt wijzigingen optreden, dan is de informatie die daar staat leidend. Houd dus deze pagina goed in de gaten.

Hoi,

Zoals iedereen ongetwijfeld weet, is Utrecht een stad met een lange geschiedenis. Het biedt voor elk wat wils, van toerist tot shopper tot concertganger. Om dit beter inzichtelijk te maken, wil ik graag wat doen aan het lage aantal points of interest (POIs). Dit is ook een uitstekende gelegenheid om meer mappers in en om Utrecht te ontmoeten. Dus, hierbij de aankondiging van een mapping party!

Info:
Locatie: Stairway to Heaven, Mariaplaats, Utrecht. Paar honderd meter loopafstand van Utrecht CS. Ze hebben free wifi, wat wij voor data upload kunnen gebruiken.
Tijd: 13:00u
Doel: mappen van points of interest, zoals (meer) kroegen met free wifi ;), etc. Ook huisnummers, voetpaden, etc.
GPS niet vereist. Voor Walking Papers wordt gezorgd, of je kunt je eigen uitdraai meenemen.

Als je zin hebt om mee te doen, laat het dan hier weten: http://doodle.com/fp8gawxu6gwdt9xp. Hier kun je tevens je voorkeur(en) voor de datum opgeven. Opties: 7, 8, 14, 15, 21 of 22 augustus.

Groeten,

Frank

Is er al iets over bekend?
Is de datum al geprikt.
Agenda dreigt wat vol te lopen.

ZMWandelaar, geef maar gewoon je voorkeur op, zodat deze kan meewegen. Ik wacht nog even een paar dagen om een datum te prikken, zodat ik nog tijd heb om een paar lokale mappers te spammen :wink:

IK heb mijn voorkeur al gegeven …
Groeten
Robert :wink:

Ik woon wel niet in en in de omgeving van Utrecht, maar eens moet het de eerste keer zijn, zo’n mapping party.
Dus heb ik me ook maar opgegeven.
Groeten
Jacob

ZMWandelaar: aha, zo heet jij dus in het echt :wink: Die link had ik uiteraard niet gelegd.
Gollem: hardstikke mooi dat je toch komt :slight_smile: Zoveel mapping parties worden er helaas niet georganiseerd, dus hopelijk zorgt deze party ervoor dat er meer schapen over de dam komen!

Ik heb ondertussen nog een paar anderen aangeschreven. Met de poll gaat het in ieder geval de goede kant op!

Ja ik heb de Poll gezien. Ik hoop dat het ‘Trappenhuis naar de hemel’ voldoende plaats en bandbreedte heeft. :wink:

Er is maar 1 manier om daar achter te komen :wink:
Ik maak me meer zorgen om het weer, maar in augustus moet het nog wel goed / betrouwbaar zijn.

Ach Frankie boy, je moet maar zo denken: Het weer is er steeds weer en je doet er niets an.
Ik heb gisteren weer 17 km van het Marskramerpad gelopen in, jawel, de zeikende regen. En ik heb me kostelijk vermaakt.

Door de regen banjeren is duidelijk niet mijn hobby, en ik verwacht dat ik niet de enige ben :wink: Het schrijft ook niet zo lekker, op zeiknatte walking papers.

De oplossing doet mijn oude gedachten terugdenken aan mijn lieve moeder die graag kinderliedjes voor mij zong … zwijmel …
“Onder moeders paraplu liepen eens twee mappers …” :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Hahahahaha

Sorry, dat krijg je soms op mijn leeftijd. :wink:

Jeetje, hopelijk heeft de kroeg ook een Elevator to Heaven, voor de rolator gebruikers. :laughing:

Nee, Gollum een lift is na mijn laatste plastisch chirurgische ingreep niet meer nodig. Ik tors voldoende lifts met mij mee.
Een beetje respect voor mijn grijze haren … Zou niet weg zijn … ben ik thuis niet zo gewend bij mijn kinderen. :slight_smile: :slight_smile: Hahahaha :confused:

Nou, dames en heren, de poll is gesloten. De meeste stemmen tellen, dus wordt op zondag 22 augustus, 13:00u, Stairway to Heaven te Utrecht eindelijk de eerste echte mapping party van 2010 van Nederland georganiseerd!

Gezien het grote aantal deelnemers is er geopperd om evt. een workshop voor newbies te organiseren. Mocht er hiervoor belangstelling zijn, laat het me s.v.p. weten, anders zal ik het bij een korte introductie houden, of iedereen gelijk de stad in jagen :wink:

Houd de OSM wiki in de gaten voor de laatste informatie: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Utrecht/Mapping_party_2010

Frank

Is het een goed idee om in teams van 2 personen er op uit te gaan?
Zo kan een ervaren mapper gekoppeld worden aan een relatief nieuweling. Tenzij anders gewensd.

Vind ik een goed idee, van ZMW, kan je altijd nog je eigen weg gaan, als het wat duidelijker is geworden wat er verlangt wordt.
Ik beschouw mezelf als “relatief nieuweling”.

Reminder: a.s. zondag dus :slight_smile: De weersvoorspellingen zijn redelijk gunstig, dus wordt het geen regenparty, zoals ZMWandelaar hoopt!

Shit, zeg dat nou niet. Nu moet ik van mijn vrouw met de trein. Bale.

Frank, bedankt hoor. :wink:

Daarbij, de verzamelplek is op loopafstand van het grootste treinstation van Nederland :wink:

Ja en weet je wat voor een hekel ik aan onze Nationale Shitzooi heb?