plug-in 'gridify'

Ik probeer de plugin “gridify” te installeren in JOSM maar krijg de volgende melding.

Kon plug-in ‘gridify’ niet laden omdat de hoofdklasse ‘nl.jeroenhoek.josm.gridify.GridifyPlugin’ voor de plug-in niet werd gevonden. Verwijderen uit voorkeuren?

Kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoeld word? en hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank,

John

Hi John, kun je die vraag niet beter direct tot of aan Jeroen stellen ?

Ik heb even gekeken of de nieuwste versie van JOSM iets breekt, maar dat lijkt niet het geval. Dit soort meldingen kun je krijgen als je de lokale map met plugins hebt weggegooid. Dan kun je het beste de plugin even uitvinken in de plugin-lijst, de plugin-lijst updaten, JOSM herstarten, en dan plugin weer installeren.

Ik ben hier ook hoor. :slight_smile:

Bedankt, als ik weer achter de pc zit ga ik het proberen

Wat is de methode om een parkeerplaats, die ligt als een arc (gebogen) 2 rijen, binnenste rij 12 buitenste rij 13, parking_space goed neer te leggen.

Hi Allroads, ooit aan circels gedacht, je hebt maar 3 punten (van de circel) nodig om JOSM de vorm te laten maken. https://www.openstreetmap.org/#map=19/52.27287/4.98098
Voor P plaatsen voeg ik geen extra interpolatie toe, maar voor gebouwen wel. Ter plaatse meten van de buitenrand op 3 plaatsen is een goede om het op maat te krijgen.