OSM-pils [OSLO] før ferien 2021!

Hei igjen.

Bymiljøetaten i Oslo skal i gang med sykkelmapping nå i sommer og jeg ser det som fordelaktig at de ikke bare snakker med meg, men også har møtt noen flere av oss.

Derfor tenker jeg at en dundrende rask innkalling til første beste dato kanskje er god nok. Vi gjør det som vanlig så enkelt som mulig.

Jeg hører gjerne fra dere om hvordan vi skulle gjennomføre det. Det meste av utesteder jeg jo åpne her i byen nå, men det kunne kanskje vært det beste å være utendørs - just in case. En park eller noe slikt. Da er det kanskje ikke anledning til å sitte å drikke øl, men man må jo ikke det heller. Hvis vi går for dette så kanskje en “bring your own…”-løsning hadde funket. Kanskje et par engangsgriller?

Alternativt kan vi sikkert finne et utested med servering. Kanskje på sparket etter vi møtes - men da er det jo greit om ikke alle har med seg bæreposer med egen mat og drikke :smiley:

Mitt forslag til tidspunkt er kl 16:00 et sted i sentrumsområdet. Kanskje langs elva i nærheten av Vulkan.
For meg er det hvilken dag som helst, så dere må nesten komme med vetoer på dag. Helga er kanskje ekstra vanskelig for mange, men hva med mandag eller tirsdag neste uke (14/15 juni)?

Crap, jeg var på feil konto, men det er som vanlig meg som inviterer ^ :smiley:

God idé! Flere trenger kanskje litt mer tid? Er torsdag en mulig dag? - Trond S., Buskerudbyen

Jada, alle dager er mulige (for meg). Trenger litt feedback fra dere som har lyst å komme bare.

Pga manglende påmeldinger: 0 så utsetter jeg :laughing:

Så denne for litt for sent, men melder herved min interesse hvis det kommer flere muligheter i løpet av sommeren!

Så dessverre heller ikke denne før nå.

Tenker det blir bra litt senere i sommer, etter folk har fått unnagjort litt ferie.