You are not logged in.

Announcement

*** NOTICE: forum.openstreetmap.org is being retired. Please request a category for your community in the new ones as soon as possible using this process, which will allow you to propose your community moderators.
Please create new topics on the new site at community.openstreetmap.org. We expect the migration of data will take a few weeks, you can follow its progress here.***

#26 2021-12-30 23:34:33

HenkL
Member
From: Groningen - NL
Registered: 2015-09-07

Re: Waar ligt OSM highway het meeste scheef?

Hoe zit het met verversing?
Ik heb gemerkt dat een aantal wijzigingen die ik op de 26e heb aangebracht, nu niet meer gemarkeerd worden, dus 'opgelost'. Maar diverse erna nog niet.
Zou mooi zijn als ik van tijd tot tijd (maandelijks?) vlot kan zien welke contreien al behandeld zijn en wat nog open staat (even afgezien van wegen die nog niet correct in de BGT staan).
Overigens alle lof voor dit initiatief.

#27 2021-12-31 13:25:19

PeeWee32
Member
From: Leusden, NL
Registered: 2010-11-28
Website

Bedankt HenkL Ik heb de afgelopen week wat verbeterd aan het script en daarbij is ook tegelijk de data ververst. Dat is de reden dat er nu wat hits verdwenen zijn. Ik zal proberen dit maandelijks te updaten. In een ander draadje kreeg ik een vergelijkbare vraag hierover. De BGT dump die ik gebruik wordt meestal begin (4e/5e etc) van iedere maand  ververst en dus zal ik proberen snel daarna ook de scheve wegen te verversen. IK heb em vandaag ook ververst dus je kunt weer verder wink

#28 2021-12-31 14:00:33

HenkL
Member
From: Groningen - NL
Registered: 2015-09-07

Mijn dank. Genoeg te doen; ben momenteel beetje in noorden van Groningen bezig.

#29 2021-12-31 19:46:27

Geim
Member
From: MM
Registered: 2017-03-29

HenkL wrote:

Mijn dank. Genoeg te doen; ben momenteel beetje in noorden van Groningen bezig.

Ik kom vanuit Emmen naar je toe gekropen lol

Board footer