You are not logged in.

#51 2021-05-29 16:06:51

eggie
Member
From: Dordrecht
Registered: 2010-09-03

Re: Zaterdag 26 juni: het 6e virtueel treffen Openstreetmap NL!

Yep.. stom.. verkeerde draadje.. thanks

#52 Yesterday 23:07:06

Lachgast
Member
From: Hoorn (NH)
Registered: 2019-07-11

Hallo allemaal,

Ik heb er zin in jullie weer te zien, zaterdag. Ik zit middenin een drukke periode, maar ik maak er graag een uurtje voor vrij.

Ik vroeg me wel af: hoe handig vinden jullie Wonder.me? We maken niet echt gebruik van de verschillende kringetjes voor aparte groepsdiscussies.
Wellicht is het een idee om de overstap te wagen naar Jit.si. Staat ook altijd open, maar het is een wat traditionelere videodienst en werkt eveneens zonder dat daar extra programmatuur voor moet worden binnengehaald en geïnstalleerd.

Ben benieuwd naar jullie ideeën

#53 Today 06:52:22

Cartographer10
Member
Registered: 2019-07-02

Lachgast wrote:

Ik heb er zin in jullie weer te zien, zaterdag. Ik zit middenin een drukke periode, maar ik maak er graag een uurtje voor vrij.

Ik zal deze helaas moeten overslaan

Lachgast wrote:

Ik vroeg me wel af: hoe handig vinden jullie Wonder.me? We maken niet echt gebruik van de verschillende kringetjes voor aparte groepsdiscussies.
Wellicht is het een idee om de overstap te wagen naar Jit.si. Staat ook altijd open, maar het is een wat traditionelere videodienst en werkt eveneens zonder dat daar extra programmatuur voor moet worden binnengehaald en geïnstalleerd.

Ik vind wonder.me een beetje onhandig met die cirkels. Als je er per ongelijk naast klikt naast klikt dan ga je uit de cirkel. Ook vind ik de videokwaliteit matig. Mij lijkt jit.si een prima alternatief. Heeft jit.si ook een desktop applicatie? Ik het problemen met mijn audio op wonder.me in de browser in windows.

#54 Today 08:44:32

Peter Elderson
Member
From: Nieuwerkerk aan de IJssel
Registered: 2018-02-08

Lachgast wrote:

Hallo allemaal,

Ben benieuwd naar jullie ideeën

Mij maakt het platform niet uit, deze keer al helemaal niet want ik ben weer eens niet in de gelegenheid om aan te sluiten. Ik heb een fysieke padgroepdag voor de markeerders van het Groene Hartpad, wat ik trouwens van harte aanbeveel!

Inbreng: Ik zou wel eens een keer een "we gaan met zijn allen ... helemaal in orde maken"-projekt willen opzetten. Bijvoorbeeld alle unclassifieds in woonwijken omtaggen naar residential, of iets dergelijks waar we het allemaal over eens kunnen zijn.

Board footer