OSRM: Verwarrende aanwijzingen navigatie op locatie A4 naar A13

Als ik op de snelweg A4 rijdt en naar de A13 ga dan geeft de navigatie (OSRM) de volgende aanwijzing:

https://www.openstreetmap.org/directions?engine=fossgis_osrm_car&route=52.0728%2C4.3930%3B52.0310%2C4.3549#map=15/52.0694/4.3873

“2. Take the sliproad on the right towards A4”

Dit is hoogst verwarrend omdat de A4 rechtdoor gaat, en ik eigenlijk een oprit van de A13 op ga. Ik zou dus verwachten dat hij aangeeft wat ook op de borden staat:

“2. Take the sliproad on the right towards A13

Is dit de juiste plek om dit te melden of moet ik ergens anders zijn?

Dit is een prima plek lijkt me.
Ik heb even gekeken naar het betreffende stuk snelweg, en het valt me op dat deze lange tijd als A13 vastgelegd was (ref=A13).
Daarna is het wegnummer een paar keer aangepast en staat hij nu op A4.
Tja, het is ook een deel van de A4, maar gaat naar de A13. Is ref hier nou juist gebruikt?

Kom hier wekelijks. Ref is waarschijnlijk ter plekke op A4 gezet aangezien de hmp’s daar nog aangeven dat het A4 is (met een letter). De A13 begint ‘officieel’ pas een stuk later.

Denk het beste is dat de routeplanner de destination:ref laat zien in de routeaanwijzing ipv de ref zelf. Want de tagging is wel correct hier volgens mij.
Hier staat de destination:ref op de way na de splitsing, het komt ook voor dat via de ref:lanes op de way voor de splitsing aangegeven wordt op welke rijbanen je moet rijden.