Knooppuntnetwerk Waddenwandelen ter ziele?

In OSM staat een relatie ‘Waddenwandelen’, met een knooppuntnetwerk dat volgens mij ter ziele is. De website ‘wandelwandelen.nl’ schakelt nu ook door naar ‘visitwadden.nl’.

Als ik het goed heb bekeken zijn de knooppunten/routes uit die relatie die al in OSM staan, inmiddels alle overgenomen in de knooppuntnetwerken van de afzonderlijke provincies Groningen en Friesland.

Ik stel voor de knooppunten en routes voor zover in OSM aanwezig in ‘Waddenwandelen’ over te hevelen naar de betreffende provinciale netwerken. Een en ander stuk voor stuk, met controle.
Zal dat dan zelf doen voor het deel in de provincie Groningen, waar ik begonnen ben met invulling nieuwe provinciale netwerk.

Merk op dat genoemde relatie ‘Wandelwadden’ een andere is dan ‘WaddenWandelen (SP4)’. Die laatste bestrijkt de eilanden.

+1
Waddenwandelen SP4 heb ik vorig jaar kompleet gemaakt volgens de toen beschikbare gpx-en van Wandelnet. Ik heb daarna geen tracks gekregen van wandelaars. Een van de verzamelpunten waddenwandelen heb ik wel eens ergens in NoordHolland lopen zoeken, maar daar was in het veld niets van te zien, ik heb ook geen markeringen gezien. Op de eilanden zelf heb ik er nooit zelf naar gekeken, alleen via viewers. Daar zag ik wel de SP-markering en lokale rondjes, maar niets anders.

Ik heb het laatste knooppunt 81 uit Waddenwandelen verwijderd en het netwerk Waddenwandelen ook verwijderd. 81 zat zowel in Fryslân als Waddenwandelen

In de wiki pagina https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederland_Wandelroutes#Groningen heb ik de regel Waddenwandelen verwijderd

Top! Weer eentje afgewerkt. Goed bezig!