Zwemmende bomen

Hoe moet je ook alweer oplossen als de bomen zijn gaan zwemmen zoals hier? https://hiking.waymarkedtrails.org/#route?id=532494&map=18!52.1309!6.7197

Multipolygoon maken

Dit los je niet op met alleen een mp. Er ligt ook water over de verschillende grensdelen. dat kan simpel opgelost worden met de plugin van KiAATiX. Kijk wel even.
Je zou eens mapper P. een berichtje kunnen sturen. Water op bos pleppen zonder het in te bedden in de landuse levert dit effect op.
Ik heb de moed opgegeven.

edit… 'k Heb even wat uitgesneden met de plugin en wat water toegevoegd in mp’s.

Bedankt! Ik neem mij voor hier eens mee te gaan oefenen. Ik doe zoveel wandelroute-werk dat ik er nooit aan toekom om de kaart te verbeteren. Ik zie wel heel veel van dit soort dingen, maar als ik die allemaal zou gaan oplossen dan kom ik nooit door een route heen.

Komt bekend voor. Als ik foutjes uit Keepright aan het oplossen ben, kom je ook soms van de regen in de drup.

edit:
Nu ook weer: highway=bridge

Ik heb de tunnel op een WP en ford=yes verwijderd. Laatste is niet nodig omdat je niet daadwerkelijk door het water hoeft.

Haha het is een mapstafette geworden!

Binnenkort is de zwemboom een uitgestorven ras.

Er zitten nog maar 2088 fouten in dat stukje :slight_smile: