vreemde vraag van user anybodyElse

Zijn er meer mensen die onderstaande mail krijgen via osm-account van user anybodyElse?
Ik gooi ze gelijk weg.

Ieder moet het voor zich weten, maar ik zou zo beleefd zijn een net antwoord te schrijven.
Behalve dan dat het vreemd is dat anybodyElse niet in de userlist lijkt voor te komen.

Als je meerdere mailtjes op 1 dag krijgt van deze user wordt ik wat achterdochtig, vandaar mijn vraag of er meerdere personen zijn die deze mail ook hebben gehad.
Is wel bestaande user (2015, 14 mutaties): https://www.openstreetmap.org/user/anybodyElse

Als ik mails krijg wordt jij achterdochtig?
Ik kan je gerust stellen; ik heb geen mails gehad :slight_smile:

Een echte student zou natuurlijk zo’n verzoek niet meerdere malen versturen want dat komt irritant over. Als ik meerdere mails zou krijgen zou ik die ook meteen weggooien.

Niets gehad.

Ik niet, maar anybodyElse schrijft en vraagt:

Wat wil hij in hemelsnaam doen met het gegeven dat hij klaarblijkelijk op grond van jouw user-statistics probeert te achterhalen of je nu wel of niet in Nederland woont?
Wat heeft dat te maken met zijn master thesis? Daar zou ik maar eerst eens navraag naar doen.
Wie mijn user-statistics bekijkt, komt mogelijk tot de conclusie dat ik een spanjaard ben.
Maar wat zegt dat over de “history and future of OSM”?