You are not logged in.

Announcement

*** NOTICE: By 30th of September 2022 the forum.openstreetmap.org will be retired, please request a category for your community in the new ones as soon as possible using this process, which will allow you to propose your community moderators. We expect the migration of data will be finished by that date, you can follow its progress here.***

#26 2018-08-14 22:12:29

Maturi0n
Member
From: Bavaria/Germany
Registered: 2014-06-09
Posts: 305

Re: Fleißigsten Mapper von Hausnummern in DACH

Wow, ich bin in Deutschland auf Platz 340. Das hätte ich definitiv nicht erwartet. Gibt's die Auswertung auch für andere Unterbereiche wie z.B. den Regierungsbezirk Oberbayern?

Offline

#27 2018-08-15 08:05:17

SunCobalt
Member
From: Eislingen
Registered: 2010-01-09
Posts: 3,810

Re: Fleißigsten Mapper von Hausnummern in DACH

Maturi0n wrote:

Wow, ich bin in Deutschland auf Platz 340. Das hätte ich definitiv nicht erwartet. Gibt's die Auswertung auch für andere Unterbereiche wie z.B. den Regierungsbezirk Oberbayern?

Ist nicht angedacht. Ich habe Dir mal für Obb die Auswertung erstellt. https://www.codegeo.de/stats/obb_hn.html
Jetzt weißt Du, was Du in den dunklen, kalten Nächten des kommenden Winters vorhast smile


Thomas

Offline

Board footer

Powered by FluxBB