check route 62-65

Ik heb wat veranderd aan route tussen knooppunten 62-65 - Rivierenland omdat de huidige route via Bommelsekade was vervallen (weg verwijderd) en nu via Wildemanweg loopt via info gemeente (ter plekke nog niet aangegeven met borden overigens).
Als ik hier kijk: http://old.vmarc.be/route/2946622 , mij is niet duidelijk of de foutmeldingen ik veroorzaakt heb of al bestaand was. Routerelaties is voor mij nog redelijk nieuw.
Kan een ervaringsdeskundige daar nog eens naar kijken/repareren en wellicht aangeven wat er mis is/was. Terugkoppeling appreciated.
Alvast bedankt.

Die fouten heb jij veroorzaakt.
Er zijn geen bestaande fouten. Al het rcn is foutvrij op 3 routes na, waar mappers zulke gaten in het wegennet hebben gemaakt, dat een route niet meer mogelijk is. Die routes staan op fixme incomplete.
Route is inmiddels weer heel.
Simpel je hebt op een aantal 2-richting stukken de route op forward gezet. Dat moet alleen als het een eenrichting stuk is. Dus als heen en terug over verschillende wegen lopen. Dan gebruik je forward en backward, afhankelijk van de tekenrichting van de weg.
Dat was het wel, dacht ik.

Bedankt voor de snelle actie Dick.
Ik vermoedde als zoiets, had op 1 2-richtingstuk forward gezet en ook weer weggehaald vanwege heen/terug over 1 weg, maar kennelijk waren er nog een paar en ik twijfelde. Zal e.e.a. nog eens bestuderen mede door je uitleg.