Wie krijgt wel contact met deze voortrazende mapper

Wie krijgt wel contact met deze mapper, want op mijn vragen en opmerkingen reageert hij niet
https://www.openstreetmap.org/user/openqwik/history#map=11/52.0442/4.5638

Kennelijk stel ik de verkeerde vragen… want ze zijn in zijn scherm nu gewoon te zien als nieuw bericht.

Geen zin zo om verdere schade steeds weer te herstellen.

edit
-steeds zelfde commentaar Verbeteringen
-gebruikt BING als achtergrond.
-te groot editgebied waardoor adresnodes van hun plaats raken
-geen antwoord op opmerkingen van andere mappers

Ik zou het eens kunnen proberen: de directheid waarmee ik mensen aanschrijf is voor de meesten al reden genoeg om “in het toetsenbord te klimmen” en vervolgens weer in ijzige stilte te vervallen… :laughing:

Oké, ik begrijp dat bijdragen die niet direct perfect zijn niet worden gewaardeerd.

Dat heb je niet goed begrepen, maar als er opmerkingen op edits geplaatst worden is het handig om daar op te reageren.
Denk dat @eggie wel eea kan toelichten. :slight_smile:

Hoi, welkom, en goed dat je hier een bericht hebt geplaatst!

We hebben in het verleden nog al eens flink wat schade gehad in de database waar we met z’n allen duizenden en duizenden uren in hebben gestoken door mappers met wie het niet lukte om contact te krijgen. Vandaar dat het misschien wat kribbig overkomt, het medium van digitale communicatie helpt daarbij ook niet altijd.

We zijn allemaal met vallen en opstaan begonnen en leren nog steeds, sommige dingen moet je even weten, andere zaken blijven lastig en voor voor meningsverschillen. Maar met elkaar kunnen we wel een werkbare tussenweg(en) vinden.

Dus als je vragen hebt, stel ze gerust -en zoals EOSfoto ook al aangeeft, het is zeker goed om te reageren op berichten die je krijgt.

Veel mapplezier!

(Inmiddels PB contact gehad en ons nieuwe forumlid editor JOSM aanbevolen.)

openqwik…
welkom in de wereld van OSM. Uiteraard worden beginnersfouten je niet aangerekend. Dat is ook niet de bedoeling van het commentaar op je changesets. Het zijn aanwijzingen. :slight_smile:
Goed dat je gereageerd hebt en veel succes bij de nieuwe hobby. Aarzel niet om hier vragen te stellen.

Groet,
Eggie