Meeting Kaag aanstaande zondag 11 maart 14-18u

Op iets minder/meer dan 10 auto/fietsminuten van knooppunt A4-N11, ook per OV goed te bereieken

Globale planning (ovb)
14-15: inloop, koffie
15-17: kano/wandel
17…: bier (in naburige kroeg, eerste is van mij)

Omdat:
-we soms best veel tijd besteden op dit forum maar elkaar niet/zelden zien/spreken
-het op een forum verdraaid veel moeite blijkt te kosten om gedeeld beeld te hebben wat een veenweidepolder, een primaire/secundaire en bevaarbare sloot eigenlijk is
-ik een stel bootjes heb bij een prachtige bevaarbare polder met een erg oud en mooi ontginningspatroon
-je hier ook leuk kan wandelen, vrij naar voorkeur / weer
-het een interessante tijd is: al wel gearriveerde weidevogels, maar nog net geen sluiting wegens broedseizoen
-dat allemaal gelegenheid om bij te kletsen

Mocht je interesse hebben, dan kan je dat hier laten weten.
Voor info over exacte locatie: stuur me een PM

Zondag 11 maart of Donderdag 8 maart? Of bedoel je een ander jaar dan 2018?

Dank!
Tijd, datum : altijd lastig…
(subject gewijzigd naar aanstaande zondag 11 maart…)

Leuk idee. :slight_smile:
Het is een eind reizen voor mij. Omdat ik vind dat het er maar eens van moet komen, zo’n meeting, neig ik ernaar om mijn komst toe te zeggen.

Ik zou het enorm leuk vinden als je er ondanks de grote afstand zou zijn!

In overleg met de potentiële inschrijver is de meeting geannuleerd, gelet op gebrek aan andere inschrijvingen en praktische omstandigheden.
De komende maanden kan ik zoiets ook niet organiseren op deze manier (sluiting broedseizoen).

Als iemand anders iets organiseert dan lijkt me dat leuk en kom ik graag als dat praktisch gezien past.
Het kan ook heel simpel met bijvoorbeeld een tijd en datum in een makkelijk te bereiken plek met flexibel aantal plaatsen zoals een stationsrestauratie of wegrestaurant…

Sorry, mij was het ook niet gelukt deze zondag aanwezig te zijn!

Misschien is het een idee om een jaarlijkse bijeenkomst te organiseren, waar net als bij de nieuwjaarsborrel samen met OSGeo, presentatie gegeven kan worden.

Februari/maart zou een mooi moment zijn.

Lijkt me een mooi idee!

Ik heb straks Fietsen voor Sophia: 3 uur spinnen voor het goede doel. Anders was ik graag gekomen. Af en toe een bijeenkomst om gezichten bij de namen te krijgen lijkt me leuk, zeker als het met een aktiviteit gepaard gaat.