OpenStreetMap Forum

The Free Wiki World Map

You are not logged in.

Announcement

A fix has been applied to the login system for the forums - if you have trouble logging in please contact support@openstreetmap.org with both your forum username and your OpenStreetMap username so we can make sure your accounts are properly linked.

#1 2017-06-10 17:38:09

Виктор Шевченко
Member
Registered: 2017-06-10

Мапа для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення

Хочу створити мапу, де можна створювати маршрут пересування по тротуарах та пішохідних переходах (та інше за потреби) для маломобільних пішоходів. Бар'єри (тротуар, інше) щоб позначалися у редакторі "Преграда" та через них маршрут не прокладувався.
Підкажіть, можливо це створювалось вже? Я новачок у цьому.

#2 2017-06-10 21:06:34

andygol
Moderator
From: Дніпро
Registered: 2009-07-31
Website

Re: Мапа для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Wheelmap - почніть з цього.
Також, якщо є бажання можете зробити переклад сторінки вікі українською wink

#3 2017-06-11 08:36:28

Виктор Шевченко
Member

Дякую, гляну smile

#4 2017-06-11 10:21:36

KKS
Member
From: Київ / Житомирське Полісся
Registered: 2015-07-06

У openrouteservice є режим навігації на візку
https://openrouteservice.org/directions … n-US&k2=km
але як він адекватно будує для візка - невкурсі.
Тимпаче дуже багато тегів для візка на мапі не позначено, тому її треба буде трохи доробити і тоді - має правильно будувати.

#5 2017-06-11 15:11:34

Виктор Шевченко
Member

andygol
Я бачив цей сайт раніше, але в ньому тільки доступність самих будівель, без доріг. Я хочу зробити карту пересування - прокладання маршрутів для людей з інвалідністю. Чи можливий такий функціонал?

#6 2017-06-11 15:39:50

Chieftl
Member
Registered: 2017-03-28

Так, доступність позначається окремо для закладів і вулиць.