Snel wijzigende gebruikersnaam

Ik heb recentelijk een wijzigingenset teruggezet van een gebruiker met de naam ‘Nonex’, die niet reageerde op verzoek om opheldering (zowel via commentaar op wijzigingenset als via PB).
Vandaag een commentaar terug bij die wijzigingenset onder de naam ‘mcweird’. Inmiddels is die laatste naam in de wijzigingenset vervangen door ‘user_1882594’ en die bestaat momenteel ook al niet meer.
Eerder deze avond kon ik ‘Nonex’ nog wel terugvinden en zien onder recente activiteit dat tientallen wijzigingensets waren teruggezet (met iets als ‘reverted own’). Wilde dit nu toch nog een rustig bekijken, maar dus helaas niet meer terug te vinden.

Ik heb na mijn opmerkingen bij de wijzigingenset 5 dagen gewacht op een reactie. Omdat die niet kwam en in de set drie adressen ten onrechte op een volstrekt verkeerde plek waren geplaatst heb ik e.e.a. teruggezet. Blijkbaar heb ik daar een gevoelige snaar geraakt.

Met als gevolg dat betreffende persoon tig aan eigen bijdragen heeft teruggedraaid, en tevens meermalen zijn/haar gebruikersnaam heeft gewijzigd en/of verwijderd.

Helaas kan ik nu ook niet meer simpel controleren of betreffende persoon alleen eigen bijdragen heeft teruggezet of ook die van anderen.

Correctie: naam bij oorspronkelijke changeset was ‘mcweird’, later gisteren veranderd in eerst ‘Nonex’, toen ‘user_1882594’.

Wanner je via osm zo naamwijziger opent krijg je gebruikersnaam bestaat niet. Doe je het via de link van achavi dan kom je er wel in is mijn ervaring. Mcweird ben ik al eerder tegengekomen… maar wat er toen aan de hand was kan ik nu niet nakijken

user_nummer betekent dat de gebruiker zijn account heeft opgeheven.

Inderdaad, en net zoals eggie al aangeeft zijn er mogelijkheiden om alsnog in te zien.