Otterlo routeert niet meer Revert mogelijk?

In een berichtje heb ik gevraagd aan RijkPloeg om even pas op de plaats te maken met mappen en nu het bosgebied te repareren.

In Otterlo is ook aanzienlijke schade. Hoever de schade doorloopt op de Arnhemse weg heb ik nog niet constateren, maar elke meter is daar fout gemapt.
https://www.openstreetmap.org/#map=18/52.09450/5.77356&layers=N
Zelfs de hoofdweg is nu een los eind al zijn die almost junctions moeilijk te ontdekken. Keepright heeft 1 maart nog niet in de data.
Verbinding bij weverweg laat ook twee losse einden zien.

Er zijn hier parallelfietspaden langs de Arnhemse weg gemapt zonder enige verbinding met wat dan ook en over vele km.

Op de hoofdrijbaan staat trouwens nog gewoon cycleway=track en dat zou hier een wellicht een betere tag zijn.

Reverten… kan iemand dit? Repareren. Weghalen van de fietspaden???

Zo langzamerhand routeert hier niets meer.

Ben wat snel geweest met mijn verzoek… Peewee gaat werken aan het herstel en gezond maken van Otterlo.

Ik heb de Arnhemseweg/Harskamperweg hersteld naar oorspronkelijke staat (cycleway=track /lane ipv aparte cycleway) o.a. mbv een OFM kaart. Ik hoop dat het zo weer OK is.

Thanks! De landuse laten we maar… de routering is even belangrijker.

Net de routering gecheckt van Otterlo mbv de Openfietsmap (update vandaag).
Alles routeert weer zo als het hoort. :slight_smile:

Gelukkig maar, want afgelopen zaterdag was alweer de eerste toertocht vanuit Veenendaal (Rabo Voorjaarstour) onderweg vanaf Koningsweg naar Harskamp.

Zou zonder OFM niet gelukt zijn :wink:

groen_duiven