Hulp gevraagd; mappen ondergrondse parkeergarage

Dank jullie wel voor de input!

Precies dat laatste is hier dus aan de hand, het adres Koningin Wilhelminaplein 30 op dit gebouw komt twee keer voor, waarvan de tweede voor zover ik na kan gaan tegelijk geplaatst is met deze node (zal ik zo nog even checken voor de volledigheid). De andere zit meer naar het oosten, op een wat logischer plek (hoofdingang kantoorgebouw). Als ik de veldjes in iD zo volledig mogelijk in zou vullen, zou ik die fout ook gemakkelijk maken. Dus volgens mij kan deze dubbele adresnode weg…

Vreemd. Dan zou je even na moeten gaan welke juist is en welke niet. Die niet klopt kan je dan gewoon weg halen denk ik.

@paddy38

Een paar vraagjes:
► De toegangsweg (highway=service) naar de parkeergarage ontbreekt nog
► Je kunt bij het eind van deze serviceweg een ingang als node aanmaken
► De zuidelijke parkeerplaats lijkt wel een parkeerdek met een gebouw eronder, is mijn veronderstelling juist?
► Is deze losse parkeerplaats openbaar toegangkelijk (acces=private wellicht?)
► Dit vlak is aan de woningen vastgemaakt, dit zou ik niet doen ivm lastige bewerking voor beginnende mappers.
► Ik mis de specificatie van de parkeergarage (bv. parking=multi_store)
► kijk op de link van parkeerplaatsen hierboven of je nog aanverwante tagging kunt aanbrengen, die de werkelijkheid weergeven.

Mochten er vrfagen ontstaan helpen we je graag.

Hoi Commodoortje, om deze parkeerplaats was het me niet te doen, maar die kan misschien ook wat beter, als we toch bezig zijn :slight_smile:
Dit is inderdaad een open parkeerdek met een parkeergarage eronder, beiden privé (slagbomen).