Wegen en paden in het park Diepstroeten, Assen.

Ik zag dat op de kaart dat in het park Diepstroeten, Assen het voormalige terrein stichting Hendrik van Boeijenoord nogal wat paden niet aanwezig waren.
Op zondag 14 maart ben ik over een aantal paden gelopen.
Echter lopen schiet niet zo vlot op, dus ben ik op 21 maart met de fiets erheen gegaan en over het terrein rond gereden.
Een aantal paden zijn verwijderd, maar er zij ook nieuwe paden bij gekomen.
Er zijn gebouwen gesloopt, maar er wordt ook nieuw gebouwd.
Zie ook:
http://www.vriendenvanboeijen.nl/sjablonen/3/infotype/news/newsitem/view.asp?objectID=7038&rid=4914&page=
halverwege de pagina staat een aanklikbare link naar een pdf.

Ja, bedrijventerreinen willen nog wel eens opnieuw ingericht worden (bijv. als park of woonwijk). Wat wil je met deze post zeggen? Ik begrijp de bedoeling niet helemaal…

Eigenlijk niets, alleen dat ik wat wegen en paden toevoeg.

Heel mooi! Als je hulp nodig hebt, laat het maar horen.

Wat Wimmel zegt :slight_smile:

Hulp is natuurlijk altijd welkom, vooral als dit bestaat uit positieve kritiek en enige aansturing…
Ik heb al gezien dat mijn wijzigingen verwerkt zijn en ik ben nu nieuwe osm kaarten aan het downloaden voor de 60cx.
Toch best wel spannend om te gaan zien of de wijzigingen die ik gemaakt heb uitpakken op de 60cx in het veld.
Als het weer morgen een beetje fatsoenlijk is gaan we morgen een rondje Fochteloërveen doen.
Als het goed is gaan we met een ploeg van 4 mensen.

Klinkt als een goed plan, ga er zelf zo ook even op uit! Het OSM seizoen is weer in volle gang, veel plezier!

Je bedoelt dat je de nieuwe route gaat doen? Dat is pas snel updaten!

Dat merk ik ook, nu het lente is heb ik mijn eerste track alweer gemaakt.

Met dat plan ging wel op pad, ik had het bericht gisteren in DVHN gelezen, maar het het betonnen fietspad in aanbouw ten noorden van Ravenswoud vlak bij de Lyklamavaart staat al in OSM.
Even verder op toen weg met tempo 35 km/h op de asfaltweg richting Jonkervaart reden, kreeg een van de mannen achter een klapband.
We hebben hem later maar met auto opgehaald.